O jedną czwartą wzrosła w pierwszym kwartale sprzedaż Chevroleta na polskim rynku. Mimo pesymistycznych prognoz z początku roku dla całego rynku nowych samochodów, importer tej amerykańskiej marki znalazł nabywców na 2223 samochody. To o 447 aut więcej niż sprzedano od stycznia do końca marca 2010 roku.
Najpopularniejszym modelem okazał się Aveo, stanowiący ponad połowę całej sprzedaży, na którego popyt wzrósł o 19 proc. Kolejne miejsca zajmują modele: Spark (19 proc. sprzedaży) oraz kompaktowy Cruze (16 proc. sprzedaży). Chevrolet Spark, konkurujący w segmencie najmniejszych samochodów, podwoił swoją sprzedaż w pierwszych 3 miesiącach roku w stosunku do tego samego okresu rok wcześniej, zaś sprzedaż Cruze'a wzrosła o 88 proc.
- Wzrost sprzedaży marki wynika przede wszystkim z dobrego przyjęcia przez rynek modeli nowej generacji. Zakładamy, że wprowadzenie kolejnych nowości oraz ogłoszona z początkiem kwietnia oferta pozwoli na kontynuację tego wzrostów – powiedział dyrektor generalny Chevrolet Poland Andrzej Żelazny.
W 2011 r. Chevrolet wprowadza na polski rynek siedem nowości: vana Orlando, SUVa Captivę, nowego Aveo w wersji pięcio i czterodrzwiowej, Cruze'a w wersji pięciodrzwiowej oraz sportowe Camaro w wersjach coupé i kabriolet.