Majesty Skis: Drzewa za narty

Majesty Skis – jedyna polska marka narciarska rozpoczęła akcję sadzenia drzew Ski4Trees. Firma sadzi jedno drzewo za każdą sprzedaną parę nart

Publikacja: 05.05.2011 14:47

Majesty Skis: Drzewa za narty

Foto: Bloomberg

Zgodnie z akcją Ski4Trees za każdą parę sprzedanych nart firma zasadza jedno drzewo. Pierwsze drzewa posadzono już w Lipuszu, w Województwie Pomorskim. Do ziemi trafiło  ponad 3000 sadzonek.

- Liczba zasadzonych drzew jest skorelowana z naszą sprzedażą w sezonie zimowym – mówi Janusz Borowiec, prezes jedynej polskiej marki narciarskiej Majesty Skis.

Drzewa są sadzone zgodnie z regułami zalesiania, w kontrolowanych obszarach leśnych. - Stosujemy się do dyrektyw służb leśnych co do miejsca i gatunków sadzonych drzew – dodaje Borowiec.

Majesty Skis stosuje w produkcji nart dwa gatunki drewna: topolę i jesion. Do wytworzenia jednej pary, potrzebne jest około 0,09m3 wysokiej jakości drewna.

To oznacza to, że z jednego drzewa można wyprodukować bardzo wiele par nart.

- Chcemy, aby nasza akcja była jasna i łatwa do zrozumienia. Projekt dociera bezpośrednio do konkretnych osób, dzięki czemu ma większe oddziaływanie na świadomość naszych klientów – twierdzi prezes.

Jego zdaniem projekt Skis4Trees przynosi korzyści nie tylko środowisku naturalnemu, ale również klientom.

Polska jest pierwszym krajem, w którym firma rozpoczęła sadzenie drzew. Zapowiada jednak że nie poprzestanie na tym i planuje rozszerzenie akcji o inne kraje.

Firma tłumaczy, że chce zwiększyć swój wkład w ochronę środowiska poprzez zrobienie czegoś więcej niż tylko ograniczenie zużycia papieru.

Majesty Skis produkuje narty, łącząc najnowszą technologię z zaawansowanym projektowaniem graficznym. Misją spółki jest stworzenie takich nart, które całkowicie odmienią scenę freeskiingową.

Zgodnie z akcją Ski4Trees za każdą parę sprzedanych nart firma zasadza jedno drzewo. Pierwsze drzewa posadzono już w Lipuszu, w Województwie Pomorskim. Do ziemi trafiło  ponad 3000 sadzonek.

- Liczba zasadzonych drzew jest skorelowana z naszą sprzedażą w sezonie zimowym – mówi Janusz Borowiec, prezes jedynej polskiej marki narciarskiej Majesty Skis.

Biznes
Zielona transformacja MŚP. Jak zapewnić sobie zysk, przewagę konkurencyjną i dostęp do finansowania?
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Biznes
Polska armia kupuje amunicję. Nowy kontrakt zbrojeniowy wart setki milionów
Biznes
Liechtenstein pułapką na oligarchów. Uciekli ludzie, którym powierzyli majątki
Biznes
Ile wojna handlowa Donalda Trumpa kosztuje firmy na całym świecie?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Cła Trumpa nielegalne? Cyfrowa suwerenność Europy i plan ratunkowy Niemiec
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont