O jedną piątą zwiększył tegoroczna sprzedaż w Polsce Chevrolet. W okresie od stycznia do końca kwietnia importer marki – spółka Chevrolet Poland - sprzedała 2678 samochodów, podczas gdy w tym samym czasie ubiegłego roku sprzedaż wyniosła 2214 aut. W samym kwietniu spółka sprzedała 444 samochody, więcej niż przed rokiem, tymczasem cały kwietniowy rynek nowych aut skurczył się w tym czasie o 5,3 proc. Dzięki temu Chevrolet zwiększył w nim swój udział z 2,3 do 2,9 proc.

Dynamika sprzedaży marki sprawia, że Chevrolet znalazł się w grupie zaledwie 3 firm (obok Nissana i Hyundai), które przy poziomie sprzedaży od początku roku powyżej 2 tys. aut odnotowały w kwietniu poprawę wyników.

Najpopularniejszym modelem jest Aveo, stanowiący ponad połowę całej sprzedaży. Kolejne miejsca zajmują miejski Spark oraz kompaktowy Cruze.  Już w pierwszym kwartale Spark konkurujący w segmencie najmniejszych samochodów, podwoił swoją sprzedaż w stosunku do tego samego okresu rok wcześniej, zaś sprzedaż Cruze'a wzrosła o 88 proc. - Zakładamy, że wprowadzenie nowych modeli pozwoli na kontynuację wzrostów sprzedaży – powiedział „Rz" dyrektor PR w Chevrolet Poland Wojciech Osoś.

W 2011 r. Chevrolet wprowadza na polski rynek siedem nowości: vana Orlando, SUVa Captivę, nowego Aveo w wersji pięcio- i czterodrzwiowej, Cruze'a w wersji pięciodrzwiowej oraz sportowe Camaro w wersjach coupé i kabriolet.