Najszybciej sprzedaż szwajcarskiego giganta, właściciela m.in. marek Nescafe oraz Winiary rosła w tym czasie w Azji - o ponad 13 proc. organicznie. W obu Amerykach Nestle zanotowało wzrost sprzedaży o 5,7 proc.,a w Europie o 5,8 proc.
Wśród europejskich krajów, gdzie koncern zanotował największy wzrost sprzedaży była Ukraina oraz kraje z regionu Adriatyku.
Łączna sprzedaż wody Nestle zwiększyła się organiczne o 5,8 proc., natomiast odżywek o 8,8 proc.
Dwucyfrowy wzrost sprzedaży zanotowała spółka Nespresso zajmująca się sprzedażą ekspresów na kapsułki i porcjowanej kawy. Firma otworzyła kolejne butiki w Sankt Petersburgu, Sztokholmie i Barcelonie (ma także jeden w Warszawie). Do końca tego roku ma mieć ich w sumie 250.
Zysk netto grupy wyniósł 4,703 mld franków, wobec 4,713 rok wcześniej.