Nie licząc ostatniej środy, pobranych zostało 460 tys. kodów, z czego – jak mówi nam rzecznik - wykorzystano około połowy. Według Jabczyńskiego, proporcja ta wyraźnie się poprawiła i wykorzystanie kodów rośnie.

Największą popularnością akcja cieszy się (oczywiście – red.) w: Warszawie, gdzie z kodów skorzystało 90 tys. osób. W Poznaniu i Gdańsku – po 25 tys., w Krakowie i Zabrzu po 20 tys.

Rzecznik informuje też, że w maju Multikino otworzy multipleksy w Słupsku i Kielcach. Wygląda też na to, że szybciej niż planowano ruszy kino sieci w Zgorzelcu.  Według Jabczyńskiego stanie się to latem, podczas gdy Mariusz Spisz, dyrektor ds. sprzedaży Multikina mówił o końcówce roku.  Inne planowane przez operatora lokalizacje to Katowice, Lublin, Olsztyn, czy Jelenia Góra.

Orange i Multikino współpracują od tego roku. Wcześniej przez 3 lata operator komórkowy miał partnera w postaci Cinema City International. Przez ten czas kina operatora w Polsce sprzedały w ramach akcji 3 mln biletów, czyli 1 mln rocznie.  Pierwsze dane dotyczące Multikina wskazują, że w tym roku może to być o około 30 proc. więcej.