Reklama

McDonald's najgorszą siecią wg ACSI

Najniżej ocenioną siecią wśród fast foodów jest McDonald's z poziomem satysfakcji na poziomie 73 proc. – wynika z badań przeprowadzonych wśród amerykańskich konsumentów

Publikacja: 25.06.2012 14:32

McDonald's najgorszą siecią wg ACSI

Foto: Bloomberg

Według najnowszej publikacji American Customer Satisfaction Index, najwyżej ocenianą siecią fast foodów jest Wendy's . Uzyskała ona 78 pkt (+1 proc.).  Burger King oraz KFC otrzymały oceny na takim samym poziomie jak ostatnio: czyli 75.

Kolejny raz najniżej ocenioną siecią został McDonald's. W przypadku tej firmy poziom satysfakcji oszacowano na 73 pkt.

Warto jednak zauważyć, że jej ocena systematycznie rośnie (w  tym roku poszła w górę o 1 proc.) i obecnie jest najwyższa w historii. Jeszcze w 2000 r. poziom satysfakcji z korzystania z usług McDonald's był na zaledwie 59-pkt. poziomie.

Debiutantem w najnowszym zestawieniu jest Subway, który uzyskał mocne 82 pkt.

Natomiast ocena sieci Pizza Hut spała o 4 proc. do 78 pkt.

Reklama
Reklama

American Customer Satisfaction Index (ACSI) jest wskaźnikiem wyliczanym na postawie badań przeprowadzonych wśród 70 tys. konsumentów w Stanach Zjednoczonych.  Dotyczy różnych sektorów gospodarki.

Według najnowszej publikacji American Customer Satisfaction Index, najwyżej ocenianą siecią fast foodów jest Wendy's . Uzyskała ona 78 pkt (+1 proc.).  Burger King oraz KFC otrzymały oceny na takim samym poziomie jak ostatnio: czyli 75.

Kolejny raz najniżej ocenioną siecią został McDonald's. W przypadku tej firmy poziom satysfakcji oszacowano na 73 pkt.

Reklama
Biznes
Na wyniki KGHM-u duży wpływ wywiera silny złoty
Materiał Promocyjny
CPK – projekt, który zmienia region
Biznes
Spotkanie koalicji chętnych, Chiny zwiększają import rosyjskiej ropy
Biznes
Cyfrowy Polsat usunął Solorzów z listy akcjonariuszy. Starcie prawników
Biznes
Producent Łady stanął na poboczu. Sprzedaż rosyjskiego koncernu na dnie
Reklama
Reklama