Reklama

Chińskie odrodzenie Thomasa Cooka

Największy touroperator w Chinach Fosun Tourism Group postanowił przywrócić na rynek upadłe rok temu brytyjskie biuro podróży Thomas Cook. Chińczycy kupili je za 11 mln funtów.

Aktualizacja: 16.09.2020 12:51 Publikacja: 16.09.2020 12:42

Chińskie odrodzenie Thomasa Cooka

Foto: Bloomberg

Teraz Thomas Cook będzie sprzedawał wycieczki online i nie będzie miał żadnych biur. Firma wznowiła działalność o północy chińskiego czasu z 15 na 16 września, zatrudnia teraz 50 pracowników i zachowała dawne logo. Na stronie internetowej www.thomascook.com nowy Thomas Cook zapewnia, że to jego klienci będą teraz mieli pełną kontrolę nad swoimi wakacjami i pełne dostosowanie warunków wyjazdu do własnych możliwości finansowych, potrzeb i zainteresowań. Na tej samej stronie można wykupić transfery, wynająć samochód, zapłacić za parking na lotnisku i ubezpieczenie na czas podróży. Firma informuje również o swoich planach rozwojowych, inwestuje w cyfrową sprzedaż, tak aby nadążyć za zmianami w stylu życia. W niedalekiej przyszłości Thomas Cook zamierza podpisać umowy partnerskie z liniami lotniczymi, zaoferować nowe hotele i inne formy zakwaterowania.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama