Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 21.09.2020 06:15 Publikacja: 20.09.2020 21:00
Foto: Bloomberg
Spośród stacji paliw działających na polskim rynku najbardziej rozpoznawalną marką jest Orlen – wynika z badania pt. „Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce", przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS. Na znajomość obiektów płockiego koncernu wskazało aż 92 proc. respondentów. Na podium znalazły się jeszcze placówki Lotosu, których rozpoznawalność wynosi 70 proc., i BP, gdzie sięga ona 67 proc. Kolejne w zestawieniu były kolejno stacje: Shell, Circle K, Moya i Amic. W każdym z tych przypadków znajomość marek rosła, gdy badaniem objęto tylko kierowców aktywnych lub często tankujących paliwo (przynajmniej raz w tygodniu).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Indyjski regulator rynku giełdowego oddalił zarzuty manipulacji akcjami i oszustw finansowych wobec miliardera G...
PFR Ventures przeznacza aż 240 mln zł na innowacje – pieniądze trafią do trzech nowych funduszy VC. Na rynek tra...
Urząd zawiadujący telekomunikacją, pocztą, a za chwilę również internetem, nie ma od dziś prezesa. Ministerstwo...
Raport BloombergNEF ujawnia, że banki wciąż więcej inwestują w paliwa kopalne niż w czystą energię. USA i Chiny...
Indeks Nasdaq Biotechnology od kwietnia urósł o jedną czwartą. Natomiast na GPW branża nadal jest w niełasce. Na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas