W okresie styczeń-luty produkcja wzrosła o 34,1 proc., do 1.143,2 tys. ton.
Sprzedaż cementu w lutym wzrosła o 38,6 proc. rdr, do 739,2 tys. ton. W okresie styczeń-luty sprzedaż wzrosła o 37,4 proc., do 1.292,5 tys. ton.
W okresie styczeń-luty produkcja wzrosła o 34,1 proc., do 1.143,2 tys. ton.
Sprzedaż cementu w lutym wzrosła o 38,6 proc. rdr, do 739,2 tys. ton. W okresie styczeń-luty sprzedaż wzrosła o 37,4 proc., do 1.292,5 tys. ton.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: ekonomia.rp.pl
Europa deklaruje gotowość do zagwarantowania bezpieczeństwa Ukrainie, sektor AI apeluje o wstrzymanie AI Act, a...
Branża technologiczna domaga się zawieszenia kontrowersyjnych regulacji dla sztucznej inteligencji. Rodzima izba...
O przewadze konkurencyjnej w coraz większym stopniu decyduje wykorzystywanie innowacyjnych rozwiązań, w tym sztu...
Jak wygląda wdrażanie zasad gospodarki obiegu zamkniętego w praktyce, od czego warto zacząć i co zdecydowało o p...
W 2035 r. redukcja emisji o 90 proc. zamiast o 100 proc., a przyspieszona elektryfikacja aut firmowych tylko w p...
W świecie, w którym coraz częściej liczy się wygoda, szybkość i realne korzyści z codziennych wyborów, programy lojalnościowe zyskują na znaczeniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas