Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.10.2020 18:29 Publikacja: 05.10.2020 18:14
Foto: Bloomberg
Obie firmy chcą, by Brytyjczycy pokrywali dodatkowe 10 proc. kosztów w imporcie pojazdów z W. Brytanii, jakie Unia wprowadzi w razie braku ramowego porozumienia — dodał dziennik bez podania źródła tej informacji. Przedstawiciele obu firm odmówili komentarza, ale Nissan wyraził zaniepokojenie możliwym wpływem twardego brexitu na jego działalność. „Nakłaniamy negocjatorów W. Brytanii i UE do współpracy nad uporządkowanym, zrównoważonym brexitem, który będzie nadal zachęcać do wzajemnie korzystnego handlu" — cytuje Reuter komunikat.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linda Yaccarino rezygnuje ze stanowiska prezesa. Była prezesem platformy X przez dwa lata – informuje CNN. Na pl...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Minister cyfryzacji zapowiedział działania po skandalicznych wpisach Groka, chatbota Elona Muska, działającego n...
Dwie największe firmy rybackie Rosji dostały zakaz połowów na wodach Norwegii. Kutry i trawlery nie mogą też zaw...
Już obaj odwołani z rad nadzorczych ZE PAK i Cyfrowego Polsatu synowie miliardera cofnęli sądowe pozwy o unieważ...
Polska nieprzygotowana na zagrożenia ze strony dronów, Unia Europejska kontynuuje negocjacje z administracją Don...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas