Politycy pomogli firmom reklamowym

14 mln zł wydali politycy na reklamę uliczną przed wyborami w 2014 r.

Publikacja: 29.01.2015 11:25

8,6 mln zł wydali politycy na reklamę uliczną przed wyborami samorządowymi 2014 roku

8,6 mln zł wydali politycy na reklamę uliczną przed wyborami samorządowymi 2014 roku

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek jd Jerzy Dudek

Przychody firm oferujących powierzchnię reklamową  na nośnikach ulicznych wyniosły w ubiegłym roku 448,53 mln zł, co oznacza, że pierwszy raz od kilku lat branża mogła mówić o stabilizacji wpływów – wynika z najnowszego zestawienia Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zrzeszającej takich przedsiębiorców, jak AMS, Stroer czy Clear Channel.

Jeszcze w 2008 r. przychody branży reklamy zewnętrznej (ang. out of home) wyniosły blisko 670 mln zł. Od tamtej pory straciły ponad jedną trzecią. Po latach spadku w 2013 r. zanotowały 448,6 mln zł wpływów.

Pozostało 85% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?