Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 29.01.2015 11:25 Publikacja: 29.01.2015 11:25
8,6 mln zł wydali politycy na reklamę uliczną przed wyborami samorządowymi 2014 roku
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek jd Jerzy Dudek
Przychody firm oferujących powierzchnię reklamową na nośnikach ulicznych wyniosły w ubiegłym roku 448,53 mln zł, co oznacza, że pierwszy raz od kilku lat branża mogła mówić o stabilizacji wpływów – wynika z najnowszego zestawienia Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zrzeszającej takich przedsiębiorców, jak AMS, Stroer czy Clear Channel.
Jeszcze w 2008 r. przychody branży reklamy zewnętrznej (ang. out of home) wyniosły blisko 670 mln zł. Od tamtej pory straciły ponad jedną trzecią. Po latach spadku w 2013 r. zanotowały 448,6 mln zł wpływów.
Chodzi o amunicję małokalibrową do pistoletów i karabinków. Skarżyska spółka właśnie zakończyła część inwestycji...
Tragiczna katastrofa lotnicza w Indiach, zaniedbania w polskim przemyśle zbrojeniowym oraz przełomowa zmiana pol...
Amerykańscy farmerzy, a także branża hotelarska i rekreacyjna mają dość przeprowadzanych przez administrację Don...
Rafał Dutkiewicz, były prezydent Wrocławia, złożył rezygnację z funkcji prezesa organizacji przedsiębiorstw. Wyb...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
ORLEN wyda rekordową kwotę 20 mln zł na wsparcie państwowych i ochotniczych jednostek straży pożarnej w całej Po...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas