Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.01.2015 11:25 Publikacja: 29.01.2015 11:25
8,6 mln zł wydali politycy na reklamę uliczną przed wyborami samorządowymi 2014 roku
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek jd Jerzy Dudek
Przychody firm oferujących powierzchnię reklamową na nośnikach ulicznych wyniosły w ubiegłym roku 448,53 mln zł, co oznacza, że pierwszy raz od kilku lat branża mogła mówić o stabilizacji wpływów – wynika z najnowszego zestawienia Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zrzeszającej takich przedsiębiorców, jak AMS, Stroer czy Clear Channel.
Jeszcze w 2008 r. przychody branży reklamy zewnętrznej (ang. out of home) wyniosły blisko 670 mln zł. Od tamtej pory straciły ponad jedną trzecią. Po latach spadku w 2013 r. zanotowały 448,6 mln zł wpływów.
Prezydent USA nie jest zainteresowany rozmową z Elonem Muskiem – oświadczył w piątek urzędnik Białego Domu. Zdra...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Ważne zwycięstwo prawne Brukseli nad oligarchami. Europejski Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu (TSUE) wydał...
Polski przedsiębiorca Tomasz Węgrzyński zdecydował się sprzedać część zbudowanego przez lata wokół telewizji kab...
Rozmowa Trumpa z Xi Jinpingiem daje nadzieję na deeskalację, sektor IT liczy na odbicie dzięki rządowym programo...
Specjaliści wskazują, że za takim rozwiązaniem przemawia wiele argumentów natury zdrowotnej, społecznej i prawne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas