Politycy pomogli firmom reklamowym

14 mln zł wydali politycy na reklamę uliczną przed wyborami w 2014 r.

Publikacja: 29.01.2015 11:25

8,6 mln zł wydali politycy na reklamę uliczną przed wyborami samorządowymi 2014 roku

8,6 mln zł wydali politycy na reklamę uliczną przed wyborami samorządowymi 2014 roku

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek jd Jerzy Dudek

Przychody firm oferujących powierzchnię reklamową  na nośnikach ulicznych wyniosły w ubiegłym roku 448,53 mln zł, co oznacza, że pierwszy raz od kilku lat branża mogła mówić o stabilizacji wpływów – wynika z najnowszego zestawienia Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zrzeszającej takich przedsiębiorców, jak AMS, Stroer czy Clear Channel.

Jeszcze w 2008 r. przychody branży reklamy zewnętrznej (ang. out of home) wyniosły blisko 670 mln zł. Od tamtej pory straciły ponad jedną trzecią. Po latach spadku w 2013 r. zanotowały 448,6 mln zł wpływów.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Mesko będzie produkować 250 mln pocisków rocznie
Biznes
Katastrofa Boeinga w Indiach, polska zbrojeniówka w impasie i powrót atomu
Biznes
Donald Trump zapowiedział zmiany w polityce imigracyjnej pod naciskiem farmerów
Biznes
Zmiany u Pracodawców RP. Odchodzi prezes
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Strażacy ze wsparciem ORLEN