InPost: 20-proc. w ramach kontraktów na obsługę firm

Badania przeprowadzone przez MillwardBrown wskazują, że 61 proc. Polaków zna operatora pocztowego InPost.

Publikacja: 18.03.2015 13:31

InPost: 20-proc. w ramach kontraktów na obsługę firm

Foto: materiały prasowe

Firma dysponuje już siecią ponad 8,3 tys. punktów obsługi klienta, z których 76 proc. czynna jest w soboty, a 8 proc. w niedziele. Codziennie korespondencję i paczki dostarcza ponad 10 tys. doręczycieli. Ze szczegółowej analizy danych MillwardBrown wynika, że popularność firmy jest jeszcze wyższa w środowisku osób młodszych, lepiej wykształconych oraz mieszkańców większych miast. - Zależy nam, by świadczone przez nas usługi były dostępne dla jak najszerszego grona odbiorców. Cały czas ulepszamy naszą ofertę oraz poszerzamy jej zasięg. W ostatnim czasie rozpoczęliśmy współpracę strategiczną z Allegro, zwiększamy liczbę placówek i wdrażamy Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru - wylicza Sebastian Anioł, prezes InPostu.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa