Aktualizacja: 18.03.2015 13:31 Publikacja: 18.03.2015 13:31
Foto: materiały prasowe
Firma dysponuje już siecią ponad 8,3 tys. punktów obsługi klienta, z których 76 proc. czynna jest w soboty, a 8 proc. w niedziele. Codziennie korespondencję i paczki dostarcza ponad 10 tys. doręczycieli. Ze szczegółowej analizy danych MillwardBrown wynika, że popularność firmy jest jeszcze wyższa w środowisku osób młodszych, lepiej wykształconych oraz mieszkańców większych miast. - Zależy nam, by świadczone przez nas usługi były dostępne dla jak najszerszego grona odbiorców. Cały czas ulepszamy naszą ofertę oraz poszerzamy jej zasięg. W ostatnim czasie rozpoczęliśmy współpracę strategiczną z Allegro, zwiększamy liczbę placówek i wdrażamy Elektroniczne Potwierdzenie Odbioru - wylicza Sebastian Anioł, prezes InPostu.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas