Muzyk domaga się 10 proc. zysku ze sprzedaży smakowego piwa słodowego Colt 45. W 2011 r. Snoop Dogg podpisał z browarem trzyletni kontrakt na promocję marki. Zgodnie z umową, gwiazdor miał mieć również zagwarantowany udział z jej ewentualnej sprzedaży, jeśli Pabst dokonałby jej przed styczniem 2016 r.
Cały browar sprzedany został w listopadzie zeszłego roku biznesmenowi z branży piwnej Eugene Kashperowi oraz firmie inwestycyjnej TSG Consumer Partners. Nie ujawniono jednak kwoty transakcji, ale adwokat muzyka mówi o kwocie 700 mln dolarów. Nie wiadomo za ile sprzedano samą markę piwa Colt 45.
Snoop Dogg, czyli Calvin Broadus Jr, miał podpisany z browarem kontrakt na 250 tys. dolarów oraz na kolejne 20 tys. za każdą dziesiątą wzmiankę o piwie w mediach społecznościowych, TV lub w czasie koncertu. Raper miał być "ambasadorem marki", która w latach 90. byłą znana i popularna i "występowała" w wielu teledyskach znanych raperów, m.in. samego Snoop Dogga. Razem z Pabst Brewing chciano ją na nowo wypromować.
Przedstawiciele browaru nie chcą komentować pozwu, podkreślając, że adwokaci rapera się z nimi nie kontaktowali w tej sprawie. - Sprawdzamy sytuację i chcemy porozmawiać ze Snoopem lub jego przedstawicielami żeby wyjaśnić sytuację - powiedział mediom przedstawiciel Pabst Brewing, podkreślając, że nowe kierownictwo browaru nie zostało poinformowane o szczegółach kontraktu z raperem