Reklama

Łatwiej wynająć niż kupić BMW

Ponad jedna trzecia klientów, którzy skorzystali z oferty BMW krótkiego wynajmu samochodu DriveNow sprzedała własne, a tylko 20 proc. jest skłonna mieć swoje auto — podał szef tego programu.

Publikacja: 29.06.2015 10:20

Sebastian Hofelich, który w kwietniu został prezesem DriveNow poinformował na marginesie konferencji samochodowej w Kolonii, że usługa krótkoterminowego wynajmu (car-sharing) przyczynia się do zastępowania prywatnych pojazdów, ale nie powoduje kanibalizacji istniejącej bazy klientów BMW.

— DriveNow nie zastąpiła BMW. Typowy kierowca pojazdów tej marki ma 50 lat lub więcej, a nasi klienci mają przeciętnie 32 — dodał.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Reklama
Reklama