Reklama

Łatwiej wynająć niż kupić BMW

Ponad jedna trzecia klientów, którzy skorzystali z oferty BMW krótkiego wynajmu samochodu DriveNow sprzedała własne, a tylko 20 proc. jest skłonna mieć swoje auto — podał szef tego programu.

Publikacja: 29.06.2015 10:20

Sebastian Hofelich, który w kwietniu został prezesem DriveNow poinformował na marginesie konferencji samochodowej w Kolonii, że usługa krótkoterminowego wynajmu (car-sharing) przyczynia się do zastępowania prywatnych pojazdów, ale nie powoduje kanibalizacji istniejącej bazy klientów BMW.

— DriveNow nie zastąpiła BMW. Typowy kierowca pojazdów tej marki ma 50 lat lub więcej, a nasi klienci mają przeciętnie 32 — dodał.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Ogromna awaria internetu. Nie działa wiele popularnych aplikacji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Materiał Promocyjny
Black Friday 2025 już niedługo. Co warto kupić?
Biznes
Trump daje szansę Putinowi, wydatki socjalne windują dług, Wlk. Brytania i OZE
Biznes
Imperium zbudowane przez Zygmunta Solorza bliskie ważnego rozstrzygnięcia
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
System kaucyjny w pytaniach i odpowiedziach. Wyjaśniamy, jak to działa
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama