Łatwiej wynająć niż kupić BMW

Ponad jedna trzecia klientów, którzy skorzystali z oferty BMW krótkiego wynajmu samochodu DriveNow sprzedała własne, a tylko 20 proc. jest skłonna mieć swoje auto — podał szef tego programu.

Publikacja: 29.06.2015 10:20

Sebastian Hofelich, który w kwietniu został prezesem DriveNow poinformował na marginesie konferencji samochodowej w Kolonii, że usługa krótkoterminowego wynajmu (car-sharing) przyczynia się do zastępowania prywatnych pojazdów, ale nie powoduje kanibalizacji istniejącej bazy klientów BMW.

— DriveNow nie zastąpiła BMW. Typowy kierowca pojazdów tej marki ma 50 lat lub więcej, a nasi klienci mają przeciętnie 32 — dodał.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Rekordowa liczba bankructw dużych firm na świecie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Święta spędzane w Polsce coraz popularniejsze wśród zagranicznych turystów
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki