Jak dobrą reputację firm i marek budować i jak ją mierzyć? Czym się charakteryzują marki najlepiej oceniane w rankingu Millward Brown SMG KRC. Dlaczego reputacja powinna być ważnym kryterium podejmowanych decyzji zakupowych? Jakie znaczenie dla polskich konsumentów mają międzynarodowe rankingi marek?

W panelu pt.: „Jak jeden mem może zniszczyć reputację marki. Ranking reputacji marek" udział wezmą: Marek Biskup, koordynator projektu polskiego „Rankingu reputacji marek" Millward Brown, Artur Habza, dyrektor, Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego; Grzegorz Hajdarowicz, prezes Grupy Gremi, Ireneusz Piecuch, wiceprezes Poczty Polskiej, Petra Prusova, Managing Director Central Europe, Millward Brown (Czechy); Peter Walshe, Global BrandZ Strategy Director, WPP (Wielka Brytania); Patrycja Rogowska, członek zarządu Provident Polska.

Dyskusję, która rozpocznie się 10 września o godz. 11:50 w Starym Domu Zdrojowym, poprowadzi Anita Błaszczak z „Rzeczpospolitej".

XXV Forum Ekonomiczne w Krynicy 8 – 10 września 2015 r., www.forum-ekonomiczne.pl