Jak dbać o dobre imię marki i firmy

Reputacja może mieć kluczowe znaczenie przy wyborze danej marki przez klientów.

Publikacja: 03.09.2015 21:00

Jak dbać o dobre imię marki i firmy

Foto: Rzeczpospolita

Jak dobrą reputację firm i marek budować i jak ją mierzyć? Czym się charakteryzują marki najlepiej oceniane w rankingu Millward Brown SMG KRC. Dlaczego reputacja powinna być ważnym kryterium podejmowanych decyzji zakupowych? Jakie znaczenie dla polskich konsumentów mają międzynarodowe rankingi marek?

W panelu pt.: „Jak jeden mem może zniszczyć reputację marki. Ranking reputacji marek" udział wezmą: Marek Biskup, koordynator projektu polskiego „Rankingu reputacji marek" Millward Brown, Artur Habza, dyrektor, Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego; Grzegorz Hajdarowicz, prezes Grupy Gremi, Ireneusz Piecuch, wiceprezes Poczty Polskiej, Petra Prusova, Managing Director Central Europe, Millward Brown (Czechy); Peter Walshe, Global BrandZ Strategy Director, WPP (Wielka Brytania); Patrycja Rogowska, członek zarządu Provident Polska.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?