Reklama

Renault globalnym graczem w furgonetkach

Renault wykorzystał pokaz koncepcyjnego pick-upa Alaskan do przedstawienia nowej strategii, która ma go przekształcić z regionalnego lidera w segmencie pojazdów dostawczych w globalnego producenta.

Publikacja: 07.09.2015 07:56

Renault globalnym graczem w furgonetkach

Foto: materiały prasowe

- Naszym nowym celem jest przekształcenie Renault w wiodącego światowego producenta — oświadczył wiceprezes Renaulta, szef pionu pojazdów dostawczych, Ashwani Gupta na spotkaniu w centrum wystaw w paryskiej La Villette ze 150 dziennikarzami z 25 krajów. — Dysponujemy dobrym punktem wyjścia do realizacji tego celu: nowymi rynkami, nowymi produktami, bogatym doświadczeniem w obsłudze klienta oraz umowami o współpracy. Jesteśmy gotowi do realizacji tej strategii, której wyrazem jest nasza nowa marka ekspertów Renault Pro+ — dodał.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Biznes
Prezes Totalizatora Sportowego: Jest silne lobby, które chce znieść monopol państwa
Reklama
Reklama