Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 07.09.2015 07:56 Publikacja: 07.09.2015 07:56
Foto: materiały prasowe
- Naszym nowym celem jest przekształcenie Renault w wiodącego światowego producenta — oświadczył wiceprezes Renaulta, szef pionu pojazdów dostawczych, Ashwani Gupta na spotkaniu w centrum wystaw w paryskiej La Villette ze 150 dziennikarzami z 25 krajów. — Dysponujemy dobrym punktem wyjścia do realizacji tego celu: nowymi rynkami, nowymi produktami, bogatym doświadczeniem w obsłudze klienta oraz umowami o współpracy. Jesteśmy gotowi do realizacji tej strategii, której wyrazem jest nasza nowa marka ekspertów Renault Pro+ — dodał.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz wystąpił do rosyjskiego Federalnego Urzędu ds. Własności Intelektu...
Akcja amerykańskich służb imigracyjnych w zakładzie Hyundaia w USA opóźni otwarcie fabryki co najmniej o dwa mie...
Polska przyspiesza zakupy systemów antydronowych, niemieccy eksporterzy obawiają się spadku konkurencyjności, a...
Monopol państwa w organizowaniu gier losowych i tych w kasynie internetowym powinien być zachowany. Tak samo jak...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas