Reklama
Rozwiń
Reklama

Renault globalnym graczem w furgonetkach

Renault wykorzystał pokaz koncepcyjnego pick-upa Alaskan do przedstawienia nowej strategii, która ma go przekształcić z regionalnego lidera w segmencie pojazdów dostawczych w globalnego producenta.

Publikacja: 07.09.2015 07:56

Renault globalnym graczem w furgonetkach

Foto: materiały prasowe

- Naszym nowym celem jest przekształcenie Renault w wiodącego światowego producenta — oświadczył wiceprezes Renaulta, szef pionu pojazdów dostawczych, Ashwani Gupta na spotkaniu w centrum wystaw w paryskiej La Villette ze 150 dziennikarzami z 25 krajów. — Dysponujemy dobrym punktem wyjścia do realizacji tego celu: nowymi rynkami, nowymi produktami, bogatym doświadczeniem w obsłudze klienta oraz umowami o współpracy. Jesteśmy gotowi do realizacji tej strategii, której wyrazem jest nasza nowa marka ekspertów Renault Pro+ — dodał.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Gospodarcza pogoń trwa
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama