LafargeHolcim ma w Polsce nową strategię

W ciągu najbliższych trzech lat francusko-szwajcarski koncern chce osiągnąć w naszym kraju dwucyfrowy wzrost sprzedaży.

Publikacja: 17.09.2015 22:00

LafargeHolcim ma w Polsce nową strategię

Foto: Bloomberg

LafargeHolcim, jeden z największych na świecie koncernów w branży materiałów budowlanych, realizuje w Polsce nową, trzyletnią strategię. Jeśli się powiedzie, będzie mogła być wdrażana na innych rynkach, na których działa grupa.

– Jeszcze niedawno oferowaliśmy jednie trzy linie produktowe obejmujące cement, beton i kruszywa. Od 1 lipca angażujemy się w rozwój naszych klientów i współpracujemy z nimi, proponując kompleksowe rozwiązania, których dotychczas nie było na rynku – mówi Federico Tonetti, prezes LafargeHolcim w Polsce.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa
Biznes
Będą cła na nawozy z Rosji i Białorusi. Grupa Azoty częściowo zadowolona