- Istotą DHL Express jest dostarczanie wybitnej jakości usług na całym świecie. Nasza doroczna podwyżka cen pozwala nam kontynuować inwestycje w międzynarodową sieć usług oraz utrzymać jakość. W 2015 roku ogłosiliśmy między innymi duże inwestycje, takie jak nowe węzły w Brukseli w Belgii oraz w Singapurze, a także rozbudowę węzła w amerykańskim Cincinnati, obsługującego obie Ameryki. Kontynuujemy także inwestycje na Bliskim Wschodzie i w Afryce, a także uzupełniamy naszą flotę o samoloty towarowe - wylicza Ken Allen, prezes DHL Express.
DHL koryguje stawki co roku, uwzględniając inflację w Polsce i na świecie, zmianę kursów walut i inne rosnące koszty, takie jak dodatkowe wydatki związane z przestrzeganiem bardziej rygorystycznych przepisów bezpieczeństwa, w każdym z ponad 220 krajów i terytoriów, w których świadczy swoje usługi. Korekty cen są różne dla poszczególnych krajów, w zależności od warunków lokalnych i mają zastosowanie do wszystkich klientów, z zastrzeżeniem obowiązujących umów.