Szwedzki koncern Ericsson dostarczył kompletne rozwiązanie sieci radiowej, która umożliwia łączenie się z szybkim internetem na całym stadionie, jak również w innych obiektach położonych przy ul. Łazienkowskiej 3: klubowych biurach, sklepie kibica oraz w stadionowej restauracji.
Głównym elementem współpracy Ericssona i Legii jest jednak platforma usługowa, dostępna – dzięki WiFi – dla wszystkich 31 tys. kibiców zasiadających na trybunach. Platforma oferuje zestaw usług, wzbogacających wizytę na Łazienkowskiej, takich jak zakup gadżetów dostępnych w Legia FanStore czy biletów na mecze. W najbliższym czasie aplikacja umożliwi skorzystanie z nowych funkcjonalności m.in. zamawianie jedzenia z dostawą na konkretne krzesełko na trybunach.
Projekt Ericssona dla Legii obejmował: planowanie radiowe, prace instalacyjne i optymalizację radiową. Została również wykonana integracja z systemami zewnętrznymi. Na stadionie zamontowano w sumie kilkanaście rodzajów urządzeń, takich jak przełączniki agregacyjne, kontrolery WiFi, routery i system zarządzania. Ułożono ponad dziesięć kilometrów kabli, głównie światłowodowych. Łączność z siecią umożliwiają 153 punkty dostępowe (tzw. access pointy). 120 z nich zamontowano nad dolną i górną trybuną stadionu. Ruch, jaki może przechodzić przez stworzoną przez Ericssona sieć WiFi, jest porównywalny do ruchu w sieci internetowej średniej wielkości miasta.
Ericsson to jeden z największych na świecie dostawców technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych.