Reklama

Maryla Rodowicz w reklamach znanej marki

Piosenkarka będzie promować markę Gellwe firmy FoodCare. Ma jej pomóc w zdobyciu pozycji lidera na rynku deserów i ciast w proszku.

Publikacja: 25.11.2015 11:48

Maryla Rodowicz w reklamach znanej marki

Foto: Fotorzepa, Dąbrowski Mateusz Mateusz dąbrowski

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Marylą Rodowicz, aby podkreślić polskość naszej marki mającej ponad 30-telnią tradycję – powiedziała podczas środowej konferencji Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu firmy FoodCare.

Umowa – strony nie ujawniają jej wartości – została zawarta na dwa lata. Artystka pojawi się na opakowaniach wyrobów pod marką Gellwe. FoodCare planuje także w 2016 roku telewizyjną kampanię telewizyjną oraz działania m.in. w internecie. Ich częścią będzie portal kulinarny Gellwe.

- Kluczowe jest dla mnie, że właściciel Gellwe to firma z polskim kapitałem, a produkty, które oferuje są naturalne, bez konserwantów i łatwe w przygotowaniu – zaznacza Maryla Rodowicz.

Jak dodała, efektem reklamowania przez nią marki lodów Koral, był wzrost ich sprzedaży o 50 proc. Dlatego liczy także na sukces w przypadku Gellwe.

Spore oczekiwania wobec kampanii z jej udziałem ma FoodCare. Firma, która - w zależności od kategorii – zajmuje pierwsze lub drugie miejsce na rynku deserów i ciast w proszku oraz dodatków do pieczenia – chce w 2016 r. zostać niekwestionowanym liderem całego rynku. Jej najwięksi konkurenci to Delecta oraz DrOetker.

Reklama
Reklama

Wiesław Włodarski, właściciel firmy FoodCare zaznaczył w rozmowie z „Rzeczpospolitą", że nie miał problemu z nawiązaniem współpracy z Marylą Rodowicz. Firma ma bowiem, jak zaznaczył, duże doświadczenie we współpracy z gwiazdami. Twarzą jej napoju energetycznego Black jest Mike Tyson, a izotonika 4Move Jose Mourinho.

Jak zapowiedział, Foodcare nie zamierza sprzedawać marki Gellwe. Jeszcze kilka miesięcy temu firma nie wykluczała takiej możliwości.

Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama