Maryla Rodowicz w reklamach znanej marki

Piosenkarka będzie promować markę Gellwe firmy FoodCare. Ma jej pomóc w zdobyciu pozycji lidera na rynku deserów i ciast w proszku.

Publikacja: 25.11.2015 11:48

Maryla Rodowicz w reklamach znanej marki

Foto: Fotorzepa, Dąbrowski Mateusz Mateusz dąbrowski

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Marylą Rodowicz, aby podkreślić polskość naszej marki mającej ponad 30-telnią tradycję – powiedziała podczas środowej konferencji Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu firmy FoodCare.

Umowa – strony nie ujawniają jej wartości – została zawarta na dwa lata. Artystka pojawi się na opakowaniach wyrobów pod marką Gellwe. FoodCare planuje także w 2016 roku telewizyjną kampanię telewizyjną oraz działania m.in. w internecie. Ich częścią będzie portal kulinarny Gellwe.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Donald Trump rozważa sprzedaż czerwonej Tesli – symbolu poparcia dla Elona Muska
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Oligarchowie - Unia Europejska: 0-5. Nie będzie zdejmowania sankcji
Biznes
Gigantyczne przejęcie w telekomunikacji. Hurtownik światłowodowy na zakupach
Biznes
Trump rozmawia z Xi, nowa pomoc dla Ukrainy i rekordowe inwestycje w energię
Biznes
Czy należy zakazać reklamy alkoholu? Eksperci są zgodni