Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.11.2015 11:48 Publikacja: 25.11.2015 11:48
Foto: Fotorzepa, Dąbrowski Mateusz Mateusz dąbrowski
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Marylą Rodowicz, aby podkreślić polskość naszej marki mającej ponad 30-telnią tradycję – powiedziała podczas środowej konferencji Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu firmy FoodCare.
Umowa – strony nie ujawniają jej wartości – została zawarta na dwa lata. Artystka pojawi się na opakowaniach wyrobów pod marką Gellwe. FoodCare planuje także w 2016 roku telewizyjną kampanię telewizyjną oraz działania m.in. w internecie. Ich częścią będzie portal kulinarny Gellwe.
Prezydent USA nie jest zainteresowany rozmową z Elonem Muskiem – oświadczył w piątek urzędnik Białego Domu. Zdra...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Ważne zwycięstwo prawne Brukseli nad oligarchami. Europejski Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu (TSUE) wydał...
Polski przedsiębiorca Tomasz Węgrzyński zdecydował się sprzedać część zbudowanego przez lata wokół telewizji kab...
Rozmowa Trumpa z Xi Jinpingiem daje nadzieję na deeskalację, sektor IT liczy na odbicie dzięki rządowym programo...
Specjaliści wskazują, że za takim rozwiązaniem przemawia wiele argumentów natury zdrowotnej, społecznej i prawne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas