Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.06.2025 13:32 Publikacja: 09.08.2024 12:06
Foto: Reuters
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO), który w czwartek podjął precedensową decyzję, wydając postanowienie zakazujące firmie Meta wyświetlania przez trzy miesiące reklam z udziałem żony Rafała Brzoski, zareagował w ten sposób na poważne naruszenia jej godności oraz prywatności. Stojący na czele UODO Mirosław Wróblewski, uznał, że reklamy zawierające fałszywe informacje (oskarżenia o pobicie, aresztowanie, a nawet informacje o jej śmierci) mogą „wywołać poważne skutki dla zdrowia psychicznego” samej poszkodowanej, jak i innych osób. Eksperci sądzą, że ten przypadek otworzy drzwi do innych tego typu problematycznych spraw, z którymi borykają się użytkownicy platform internetowych w Polsce.
Polski miliarder, który poszedł na wojnę z BigTechami, świętuje pierwszy sukces. Prezes Urzędu Ochrony Danych Os...
Polska Rada Biznesu (PRB) oraz ponad 200 największych polskich przedsiębiorców, przedstawicieli organizacji bizn...
We wtorek 1 lipca rozpoczyna się w Warszawie trzydniowy Kongres Statystyki Polskiej. W programie m.in. wykorzyst...
Nowy budżet Unii może być mniej korzystny dla Polski. Niemcy krytykują brak postępów w rozmowach z USA. Kanada w...
Cyfrowe autostrady wojewódzkie powstały prawie dziesięć lat temu kosztem ponad 3 mld zł. Samorządy zapewniają, ż...
Korea Południowa chce mocno inwestować w polski przemysł stoczniowy, Włosi nęcą szybką dostawą „okrętu pomostowe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas