Aktualizacja: 17.01.2016 21:00 Publikacja: 17.01.2016 21:00
W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele kilkunastu polskich i ponad 100 japońskich firm
Foto: materiały prasowe
Na pokładach LOT w rejsach Warszawa–Tokio jest „japońska" ceramika z Bolesławca i porcelana z Karoliny. „Japońską" serię promuje Dr Irena Eris, której kosmetyki znajdują się w kosmetyczkach rozdawanych w samolotach polskiego przewoźnika. Ale to bezpośrednie spotkanie biznesu polskiego i japońskiego w Tokio zorganizowane przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych okazały się strzałem w dziesiątkę. Wzięło w nim udział kilkanaście polskich firm i dobrze ponad setka japońskich.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas