Polska promuje drób w Azji

Rusza trzyletnia kampania informacyjna „Europejski Drób – w Jakości Siła”. Będzie kosztować ponad 4 mln euro.

Aktualizacja: 02.03.2016 09:42 Publikacja: 02.03.2016 09:28

Polska promuje drób w Azji

Foto: 123rf.com

Kampania Krajowej Rady Drobiarstwa – Izba Gospodarcza została zaplanowana na trzy lata i potrwa do lutego 2019 roku. W ramach projektu na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wietnamu oraz Chin i Hongkongu promowane będzie europejskie mięso drobiowe - produkowane w systemie jakości QAFP.

Unia Europejska jest ważnym graczem w światowym handlu mięsem drobiowym. W 2014 roku z krajów Unii Europejskiej wyeksportowano 1,3 miliona ton mięsa drobiowego. Polska jest europejskim liderem w produkcji mięsa drobiowego. - W 2015 roku odnotowaliśmy wzrost o ok. 10 proc. w stosunku do roku 2014, osiągając rekordowy wyniki na poziomie ok. 2,15 mln ton produkcji mięsa drobiowego. W tym czasie na zagraniczne rynki trafiło ok. 850 tysięcy ton drobiu, czyli w przybliżeniu 40 proc. całkowitej produkcji, co pokazuje jakie znaczenie dla branży ma eksport – mówi Łukasz Dominiak, dyrektor generalny KRD-IG.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca