Reklama
Rozwiń
Reklama

Efekt ChatGPT? Polacy zmieniają zdanie o sztucznej inteligencji

Konwersacyjna AI wyrasta na ulubiony temat rodzimych internautów. Tylko w lutym nad Wisłą o bocie ChatGPT wspomniano online aż 18 tys. razy.

Publikacja: 22.03.2023 03:00

Efekt ChatGPT? Polacy zmieniają zdanie o sztucznej inteligencji

Foto: Adobe Stock

W ciągu minionego roku liczba wypowiedzi o sztucznej inteligencji (AI) w polskim internecie wzrosła o 30 proc. – wynika z najnowszych analiz firmy SentiOne, specjalizującej się w monitoringu sieci oraz mediów społecznościowych i wykorzystywaniu zaawansowanych algorytmów AI.

Co ciekawe, dane, które „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza, wskazują, iż jesteśmy pozytywnie nastawieni do tej rewolucyjnej technologii. Liczba komentarzy dotyczących botów o negatywnym wydźwięku spadła o 27 proc. Zatem nie tylko rośnie nasze zainteresowanie tematyką AI, ale zmienia się też nastawienie do inteligentnych algorytmów.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Tak Polska zyskuje na programie ramowym UE Horyzont Europa
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Jak skutecznie budować długofalową siłę marki
Biznes
Centra handlowe jako przestrzeń dla młodych
Biznes
Kluczowa rola nauki i biznesu w zapewnianiu bezpieczeństwa
Biznes
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama