Herbata w ogniu walki

Herbapol rzuca rękawicę producentom i dystrybutorom czarnej herbaty.

Publikacja: 03.05.2016 22:00

Herbata w ogniu walki

Foto: 123RF

– Wejście na rynek herbat czarnych było naturalną konsekwencją rozwoju naszej firmy oraz wyjściem naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy poszukują wysokogatunkowych mieszanek o wyjątkowym smaku również w tym segmencie – mówi „Rzeczpospolitej" Evangelos Evangelou, prezes Herbapolu–Lublin, znanego dotąd za sprawą m.in. herbat ziołowych i zielonych oraz syropów i dżemów.

Ważnym atutem herbat czarnych są ich duże udziały w łącznej sprzedaży branży herbacianej. Nadal, mimo rosnącej popularności ziołowych czy smakowych mieszanek, przypada na nie ponad połowa rynku wartego blisko 1,2 mld zł.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Donald Trump rozważa sprzedaż czerwonej Tesli – symbolu poparcia dla Elona Muska
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Oligarchowie - Unia Europejska: 0-5. Nie będzie zdejmowania sankcji
Biznes
Gigantyczne przejęcie w telekomunikacji. Hurtownik światłowodowy na zakupach
Biznes
Trump rozmawia z Xi, nowa pomoc dla Ukrainy i rekordowe inwestycje w energię
Biznes
Czy należy zakazać reklamy alkoholu? Eksperci są zgodni