#RZECZoBIZNESIE: Łukasz Gołębiowsk: Poczta Polska zmienia ofertę wraz ze zmieniającym się rynkiem

Ludzie listy piszą, ale piszą ich coraz mniej. Jak zasypać dziurę po listach? Rozmawiamy z Łukasz Gołębiowskim, dyrektorem zarządzającym w Poczcie Polskiej.

Publikacja: 09.05.2016 13:26

#RZECZoBIZNESIE: Łukasz Gołębiowsk: Poczta Polska zmienia ofertę wraz ze zmieniającym się rynkiem

Foto: ekonomia.rp.pl

W obliczu zmian technologicznych PP wykorzystuje inne możliwości rozwoju.

– Jest to oczywiście e-commerce. Bowiem spadają listy, ale paczki dla osób robiących zakupy w internecie znakomicie rosną. Bardzo mocno staramy się też zwrócić uwagę na zaproponowanie obywatelom bezpiecznej i prostej komunikacji cyfrowej, która będzie wywoływała skutki prawne – wskazuje Łukasz Gołębiowski.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne