Spółka za pośrednictwem serwisu Kickstarter chce pozyskać co najmniej 200 tys. zł. Pieniądze posłużą do promocji wieloosobowej gry wideo, nad którą prace już są na końcowym etapie. Tytuł „Edengrad" ma mieć premierę jeszcze w 2016 roku.
Huckleberry Games przez kilka miesięcy przygotowywał się do kampanii na Kickstarterze. Ta ruszyła w środę i potrwa przez 30 dni. Firma wcześniej odniosła duży sukces podczas kampanii innej platformie – Headtalker.
– Kickstarter jest dla nas przede wszystkim działaniem marketingowym. Poprzez ten portal chcemy przedstawić „Edengrad" szerszej publiczności i przy okazji sprzedać pierwsze międzynarodowe kopie gry. Oczywiście przeprowadzona kampania powinna dostarczyć nam trochę środków finansowych, które głównie zostaną przeznaczone na uruchomienie gry w pierwszym jej stadium. Chciałbym również dodać, że poziom naszego filmu, który ma reklamować kampanię, stoi na bardzo wysokim światowym poziomie, co potwierdził już nawet sam Kickstarter, podczas akceptacji projektu – ocenia Patryk Borowski, prezes Huckleberry Games.
Studio jest spółką z portfela funduszu kapitałowego Erne Ventures, który mocno angażuje się w branżę gier. W port folio ma m.in. takich producentów, jak: QubicGames, czy The Farm 51.
Pierwszy podmiot zajmuje się produkcją gier przeznaczonych na konsole oraz gier mobilnych i ma zamiar zadebiutować na rynku NewConnect do końca czerwca 2016 roku. W tym roku miała miejsce ogólnoświatowa premiery gry „Geki Yaba Runner" wyprodukowanej przez QubicGames. Z kolei The Farm 51 Group to spółka notowana już na rynku NC, która specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych gier akcji. Podmiot ten realizuje również unikatowe przedsięwzięcie o nazwie „Chernobyl VR Project", które łączy świat gier komputerowych ze światem aplikacji edukacyjnych oraz narracji filmowej.