Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.05.2016 13:51 Publikacja: 19.05.2016 13:51
Foto: 123rf.com
Spółka za pośrednictwem serwisu Kickstarter chce pozyskać co najmniej 200 tys. zł. Pieniądze posłużą do promocji wieloosobowej gry wideo, nad którą prace już są na końcowym etapie. Tytuł „Edengrad" ma mieć premierę jeszcze w 2016 roku.
Huckleberry Games przez kilka miesięcy przygotowywał się do kampanii na Kickstarterze. Ta ruszyła w środę i potrwa przez 30 dni. Firma wcześniej odniosła duży sukces podczas kampanii innej platformie – Headtalker.
Rok 2025 zaczął się dla branży kinowej mocnym tąpnięciem. Jednak po spadku z pierwszego kwartału nie ma już ślad...
Mimo nakazów Kremla, rosyjskie firmy energetyczne, transportowe i telekomunikacyjne, nie chcą przechodzić na ros...
W wykazie prac legislacyjnych Rady Ministrów ukazał się wyczekiwany projekt ustawy o opakowaniach i odpadach opa...
Biznes apeluje o współpracę rządu i prezydenta w kwestiach gospodarczych. Rozmowy Ukrainy i Rosji bez przełomu....
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Dokończenie zmian w systemie kierowania i dowodzenia, presja na budowę rezerw i przede wszystkim na rozwój polsk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas