Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.05.2016 13:51 Publikacja: 19.05.2016 13:51
Foto: 123rf.com
Spółka za pośrednictwem serwisu Kickstarter chce pozyskać co najmniej 200 tys. zł. Pieniądze posłużą do promocji wieloosobowej gry wideo, nad którą prace już są na końcowym etapie. Tytuł „Edengrad" ma mieć premierę jeszcze w 2016 roku.
Huckleberry Games przez kilka miesięcy przygotowywał się do kampanii na Kickstarterze. Ta ruszyła w środę i potrwa przez 30 dni. Firma wcześniej odniosła duży sukces podczas kampanii innej platformie – Headtalker.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Do około 13 mln gospodarstw domowych w Polsce ma trafić broszura informująca, jak zachować się w razie zagrożeń,...
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Cyberprzestępcy wykradli dane logowania tysięcy Polaków i opublikowali je na znanym forum hakerskim. Dokument sk...
Unia opóźnia 19. pakiet sankcji wobec Rosji, w Niemczech narasta konflikt CDU–SPD o energetykę, a prezydent Karo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas