Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.05.2016 13:51 Publikacja: 19.05.2016 13:51
Foto: 123rf.com
Spółka za pośrednictwem serwisu Kickstarter chce pozyskać co najmniej 200 tys. zł. Pieniądze posłużą do promocji wieloosobowej gry wideo, nad którą prace już są na końcowym etapie. Tytuł „Edengrad" ma mieć premierę jeszcze w 2016 roku.
Huckleberry Games przez kilka miesięcy przygotowywał się do kampanii na Kickstarterze. Ta ruszyła w środę i potrwa przez 30 dni. Firma wcześniej odniosła duży sukces podczas kampanii innej platformie – Headtalker.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zaostrza retorykę wobec BRICS, polskie firmy wyróżniają się w regionie pod względem adopcji AI, a r...
Spółka, która startowała jako krajowy dostawca kart sportowych, w ostatnich latach przekształca się w międzynaro...
Niektóre playlisty Spotify od dawna są solą w oku tureckich władz. Tytuły są prowokacyjne i obraźliwe, dlatego t...
Unia i Chiny zaostrzają retorykę handlową po wizycie chińskiego ministra spraw zagranicznych. W Polsce pojawia s...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas