Aktualizacja: 22.05.2016 21:00 Publikacja: 22.05.2016 21:00
Foto: 123RF
– Na produkty super premium przypada 4 proc. rynku wódki w Polsce. W porównaniu z najpopularniejszym segmentem mainstream – stanowiącym blisko 70 proc. sprzedaży – może się to wydawać niewiele. Ale obecnie są one jedyną dynamicznie rosnącą kategorią – mówi Krzysztof Kouyoumdjian, rzecznik prasowy firmy CEDC, lidera polskiego rynku wódki.
W ostatnich 12 miesiącach popyt na wódki, których ceny zaczynają się od 30 zł za półlitrową butelkę, zwiększył się o ponad 7 proc. – szacuje branża alkoholowa. W tym samym czasie łączna sprzedaż wódek zmalała o 1 proc.
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Wyniki zbudowanej przez Zygmunta Solorza grupy za pierwszy kwartał 2025 r. były zgodne z z oczekiwaniami biur ma...
Polski dług publiczny przekroczył 2 biliony złotych i rośnie w tempie, które zaniepokoiło ekonomistów. Spięcie U...
Złamanie zabezpieczeń w polskiej przychodni, szpitalu czy jednostce samorządowej trwa zazwyczaj od 3 do 5 godzin...
Sąd książęcy w Liechtensteinie oddalił powództwo Zygmunta Solorza, a tym samym uznał sukcesję za nieodwołalną —...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas