Reklama
Rozwiń
Reklama

Dla BMW ważniejsza rentowność od sprzedaży

BMW oświadczył, że nie poświęci swej rentowności w wyścigi o prymat na światowym rynku premium, co stwarza Mercedesowi szansę wyjścia na pierwsze miejsce po raz pierwszy od 11 lat

Aktualizacja: 04.08.2016 11:18 Publikacja: 04.08.2016 10:30

Dla BMW ważniejsza rentowność od sprzedaży

Foto: Bloomberg

BMW był liderem na świecie w tym segmencie od 2005 r., ale po 6 miesiącach 2016 r. stracił ten prymat — sprzedał 986 557 samochodów, natomiast Mercedes-Benz 1 006 619. Jeszcze w 2015 r. był pierwszy z liczbą 1,91 mln sztuk, przed Mercedesem 1,87 mln i Audi 1,8 mln.

Firma z Monachium twierdzi, że w dalszym ciągu chce pozostać czołowym dostawcą pojazdów premium, ale nie będzie windować sprzedaży za wszelką cenę w warunkach presji cenowej zwłaszcza w Stanach.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Magdalena Sobkowiak-Czarnecka: Musimy stać się liderem przemysłu obronnego
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Biznes
AfD dzieli przedsiębiorców. Rossmann opuszcza organizację branżową w ramach protestu
Biznes
Rosyjski sposób na auta, których klienci nie chcą. Czy szef Gazpromu pojedzie Ładą?
Biznes
HP w ciągu trzech lat zwolni około 6000 pracowników. Stawia na sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Materiał Promocyjny
Monopol nie jest rozwiązaniem, tylko problemem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama