Reklama

Dla BMW ważniejsza rentowność od sprzedaży

BMW oświadczył, że nie poświęci swej rentowności w wyścigi o prymat na światowym rynku premium, co stwarza Mercedesowi szansę wyjścia na pierwsze miejsce po raz pierwszy od 11 lat

Aktualizacja: 04.08.2016 11:18 Publikacja: 04.08.2016 10:30

Dla BMW ważniejsza rentowność od sprzedaży

Foto: Bloomberg

BMW był liderem na świecie w tym segmencie od 2005 r., ale po 6 miesiącach 2016 r. stracił ten prymat — sprzedał 986 557 samochodów, natomiast Mercedes-Benz 1 006 619. Jeszcze w 2015 r. był pierwszy z liczbą 1,91 mln sztuk, przed Mercedesem 1,87 mln i Audi 1,8 mln.

Firma z Monachium twierdzi, że w dalszym ciągu chce pozostać czołowym dostawcą pojazdów premium, ale nie będzie windować sprzedaży za wszelką cenę w warunkach presji cenowej zwłaszcza w Stanach.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Samodzielność to nowa waluta przyszłości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Biznes
Afryka otwiera drzwi dla polskich firm. Rusza ekspansja
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama