Reklama
Rozwiń
Reklama

Dla BMW ważniejsza rentowność od sprzedaży

BMW oświadczył, że nie poświęci swej rentowności w wyścigi o prymat na światowym rynku premium, co stwarza Mercedesowi szansę wyjścia na pierwsze miejsce po raz pierwszy od 11 lat

Aktualizacja: 04.08.2016 11:18 Publikacja: 04.08.2016 10:30

Dla BMW ważniejsza rentowność od sprzedaży

Foto: Bloomberg

BMW był liderem na świecie w tym segmencie od 2005 r., ale po 6 miesiącach 2016 r. stracił ten prymat — sprzedał 986 557 samochodów, natomiast Mercedes-Benz 1 006 619. Jeszcze w 2015 r. był pierwszy z liczbą 1,91 mln sztuk, przed Mercedesem 1,87 mln i Audi 1,8 mln.

Firma z Monachium twierdzi, że w dalszym ciągu chce pozostać czołowym dostawcą pojazdów premium, ale nie będzie windować sprzedaży za wszelką cenę w warunkach presji cenowej zwłaszcza w Stanach.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Rosyjski kosmodrom odcięty od zasilania. Zdumiewający powód
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Dziurawa specustawa, ekspansja Rheinmetallu i miliard dla Elona Musk
Biznes
Wojciech Balczun, Minister Aktywów Państwowych: Inwestycje w Polsce dla polskich firm
Biznes
Norweski fundusz kontra Elon Musk. Czy miliarder dostanie 1 bln dolarów?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes
Chińskie auta szturmują Polskę, mniej rosyjskiej ropy i tańszy prąd w Niemczech
Reklama
Reklama