Reklama

Nissan: 200 mln dolarów w igrzyska olimpijskie i nowy model

Japoński producent postanowił z wielką pompą zaangażować się w igrzyska olimpijskie, które właśnie odbywają się w Rio de Janeiro. Ma to pomóc we wprowadzeniu nowego modelu, stworzonego z myślą o tamtym rynku.

Aktualizacja: 11.08.2016 20:06 Publikacja: 11.08.2016 19:51

Foto: Nissan

Nissan jest ostatnio bardzo aktywny w temacie sportu. Jakiś czas temu firma stała się jednym z głównych sponsorów Ligi Mistrzów, a teraz przyszedł czas na kolejną inwestycję. Podczas olimpiady w Rio japońska marka jest jednym z głównych sponsorów, co mogło kosztować nawet 250 mln dolarów.

Podczas rozmowy z Detroit News, Carlos Ghosn, szef koncernu Nissan-Renault zdradził też, że przy okazji wielkiej imprezy sportowej na rynku pojawi się nowy model, który ma szansę zawojować nie tylko tamtejszy rynek.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Coś eksplodowało w zakładach zbrojeniowych na Uralu. Fala uderzeniowa i chmura w kształcie grzyba
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Materiał Promocyjny
Trzy dekady budowy niemiecko-polskiej współpracy
Biznes
Orange Polska zaskoczył siłą IT i smartfonów. Ale to hurt ma przynieść prawdziwe zyski
Biznes
Zmiana w unijnym programie SAFE? Porozumienie USA–Indie i spór UE z Chinami
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Człowiek w centrum zmian w organizacji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama