Aktualizacja: 12.08.2016 07:33 Publikacja: 11.08.2016 19:57
Foto: Fotorzepa
Łatwiej producentowi otworzyć własne sklepy niż sieci handlowej
Foto: Rzeczpospolita
Lider handlu detalicznego w Polsce, spółka JMP, właściciel sieci Biedronka, nie zadowala się już samą sprzedażą. Ma apetyt na więcej. Na początek na gotowe do spożycia zupy, których fabryka właśnie ruszyła. JMP wybudowała ją za 30 mln zł w Parzniewie koło Warszawy, obok działającego od dwóch lat centrum dystrybucyjnego firmy.
Czy zupy będą początkiem większej produkcji – tego na razie spółka nie chce komentować. – Na tym etapie za wcześnie jest na nowe przedsięwzięcia o podobnej skali – wyjaśnia biuro prasowe JMP, dodając, że firma czeka też na reakcje klientów. Wiadomo jednak, że w zanadrzu ma jeszcze inny produkcyjny projekt – joint venture z firmą Vwershold, która ma się zająć zarówno importem, jak i produkcją dań azjatyckich.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas