Reklama
Rozwiń
Reklama

„Rzeczpospolita Cyfrowa: jak budować bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni?"

W zapewnianiu bezpieczeństwa sama technika nie wystarczy. Ważni są użytkownicy internetu – zarówno ich wiedza, jak i rozsądek.

Aktualizacja: 28.09.2016 20:57 Publikacja: 28.09.2016 19:09

Justyna Borkiewicz, dyrektor pionu zarządu PKO BP

Foto: Rzeczpospolita

Jeszcze całkiem niedawno ochrona zasobów polskiego internetu, zwłaszcza tych, którymi opiekuje się państwo, pozostawiała wiele do życzenia – twierdzą przedstawiciele obecnego rządu.

– Po przejęciu władzy, przeprowadziliśmy bilans otwarcia. Całe cyberbezpieczeństwo w Polsce było oparte na indywidualnej ochronie różnych baz danych oraz na pracy zespołów CERT Polska i CERT Government w godzinach od 8 do 16 – mówił w trakcie debaty „Rzeczpospolita Cyfrowa: jak budować bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni?" gen. Włodzimierz Nowak, pełnomocnik ministra cyfryzacji ds. cyberbezpieczeństwa oraz dyrektor departamentu cyberbezpieczeństwa w Ministerstwie Cyfryzacji.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Partnera
Projekt ustawy o ROP wymaga zmian
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biznes
USA obniżą cła na unijną stal, jeśli UE spełni jeden warunek. Chodzi o przepisy cyfrowe
Biznes
Arabska przystań rosyjskich bogaczy. Tam sankcje nie działają
Biznes
Amica ma spadek przychodów, ale poprawia zyski
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Ukraina negocjuje z USA, wojskowe Schengen i paliwa kopalne na COP30
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama