Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.10.2016 20:39 Publikacja: 08.10.2016 20:27
Foto: Toyota
Przy opracowywaniu tego raportu nie jest brana pod uwagę wyłącznie wartość firmy oraz wyniki finansowe. Autorzy badania prześwietlają i analizują wszystkie działania, które wpływają na postrzeganie marki przez klientów. Na liście stu najbardziej wartościowych marek na świecie znalazło się aż szesnastu producentów samochodów.
W tegorocznym notowaniu najwyższą lokatę uzyskała Toyota. Japoński producent samochodów zajął 5. miejsce, a aktualna wartość koncernu została wyceniona na 53,6 mld dolarów. W porównaniu z ubiegłorocznym zestawieniem jest to wzrost aż o 9 procent. Kilka pozycji dalej znajduje się Mercedes-Benz. Marka spod znaku gwiazdy zajęła 9. pozycję w rankingu z wyceną na poziomie 43,5 mld dolarów (wzrost o 18 proc.). Trzecią, najbardziej wartościową marką motoryzacyjną jest BMW. Koncern z Monachium zajął 11. miejsce i został wyceniony na 41,5 mld dolarów, co jest wynikiem lepszym o 12 proc. w stosunku do ubiegłego roku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rozrywka dla dzieci ma różne oblicza.
Elon Musk, właściciel Tesli, ostrzega przed trudnymi kwartałami. Sprzedaż spada, a konkurencja jest coraz większa.
PGE w nowej strategii podkreśla rolę ciepłownictwa, które postrzegane jest jako ważne wsparcie dla krajowej ener...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju pr...
Jaka jest sytuacja w sporze o sukcesję w grupie Zygmunta Solorza po dymisjach w Cyfrowym Polsacie? Prawnicy mili...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas