#RZECZoBIZNESIE: Anna Vonhausen: Polski design musi wykorzystać lukę na rynku

Dostrzegliśmy na rynku meblowym lukę w postaci zaawansowanych technologicznie produktów i designu technicznego. My mamy i inżynierów, i zakłady przemysłowe, które są w stanie to produkować - mówi Anna Vonhausen, dyrektor kreatywna firmy VANK.

Aktualizacja: 20.10.2016 15:56 Publikacja: 20.10.2016 15:50

#RZECZoBIZNESIE: Anna Vonhausen: Polski design musi wykorzystać lukę na rynku

Foto: Rzeczpospolita

Jak radzi sobie polski design i czy ma szansę przebić się na świecie? O tym, czym możemy wyróżnić się na tle innych krajów i o młodej, ale obiecującej polskiej marce VANK opowiada Anna Vonhausen.

- Dostrzegliśmy na tym rynku lukę w postaci zaawansowanych technologicznie produktów i designu technicznego, którego polski rynek meblowy nie oferuje. Obserwując zagraniczną branżę i trendy, widzimy, że tylko tędy droga – mówi dyrektor kreatywna VANK.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Jakie prezenty dostał ostatnio król Karol? Oficjalny rejestr podarków
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Biznes
Taylor Swift odkupiła prawa do swoich pierwszych sześciu płyt
Biznes
Zielona transformacja MŚP. Jak zapewnić sobie zysk, przewagę konkurencyjną i dostęp do finansowania?
Biznes
Polska armia kupuje amunicję. Nowy kontrakt zbrojeniowy wart setki milionów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Liechtenstein pułapką na oligarchów. Uciekli ludzie, którym powierzyli majątki
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont