#RZECZoBIZNESIE: Anna Vonhausen: Polski design musi wykorzystać lukę na rynku

Dostrzegliśmy na rynku meblowym lukę w postaci zaawansowanych technologicznie produktów i designu technicznego. My mamy i inżynierów, i zakłady przemysłowe, które są w stanie to produkować - mówi Anna Vonhausen, dyrektor kreatywna firmy VANK.

Aktualizacja: 20.10.2016 15:56 Publikacja: 20.10.2016 15:50

#RZECZoBIZNESIE: Anna Vonhausen: Polski design musi wykorzystać lukę na rynku

Foto: Rzeczpospolita

Jak radzi sobie polski design i czy ma szansę przebić się na świecie? O tym, czym możemy wyróżnić się na tle innych krajów i o młodej, ale obiecującej polskiej marce VANK opowiada Anna Vonhausen.

- Dostrzegliśmy na tym rynku lukę w postaci zaawansowanych technologicznie produktów i designu technicznego, którego polski rynek meblowy nie oferuje. Obserwując zagraniczną branżę i trendy, widzimy, że tylko tędy droga – mówi dyrektor kreatywna VANK.

Pozostało 81% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji