Help Desk Assistant – automatyczny serwis

Publikacja: 15.11.2016 10:12

Help Desk Assistant – automatyczny serwis

Foto: Arne Lesmann

Biurowa drukarka przestała drukować. Nie wiadomo dlaczego, bo nikt w biurze się na tym nie zna. Należałoby zadzwonić po serwis, ale jedyna osoba w sekretariacie, która ma zanotowany numer telefonu do serwisu jest właśnie chora. Wszyscy panicznie biegają po biurze, starając się znaleźć rozwiązanie kryzysowej sytuacji.

Dzięki bezpłatnej aplikacji Help Desk Assistant powyższa historia nie będzie miała miejsca. Help Desk Assistant pozwala użytkownikom w prosty sposób zaraportować problem z drukarką lub urządzeniem wielofunkcyjnym do dostawcy usługi serwisowej bezpośrednio z panelu dotykowego urządzenia. Koniec z dzwonieniem do serwisu. Serwis otrzymuje wszystkie niezbędne informacje: model urządzenia, dane użytkownika czy opis problemu.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Donald Trump rozważa sprzedaż czerwonej Tesli – symbolu poparcia dla Elona Muska
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Oligarchowie - Unia Europejska: 0-5. Nie będzie zdejmowania sankcji
Biznes
Gigantyczne przejęcie w telekomunikacji. Hurtownik światłowodowy na zakupach
Biznes
Trump rozmawia z Xi, nowa pomoc dla Ukrainy i rekordowe inwestycje w energię
Biznes
Czy należy zakazać reklamy alkoholu? Eksperci są zgodni