Biurowa drukarka przestała drukować. Nie wiadomo dlaczego, bo nikt w biurze się na tym nie zna. Należałoby zadzwonić po serwis, ale jedyna osoba w sekretariacie, która ma zanotowany numer telefonu do serwisu jest właśnie chora. Wszyscy panicznie biegają po biurze, starając się znaleźć rozwiązanie kryzysowej sytuacji.
Dzięki bezpłatnej aplikacji Help Desk Assistant powyższa historia nie będzie miała miejsca. Help Desk Assistant pozwala użytkownikom w prosty sposób zaraportować problem z drukarką lub urządzeniem wielofunkcyjnym do dostawcy usługi serwisowej bezpośrednio z panelu dotykowego urządzenia. Koniec z dzwonieniem do serwisu. Serwis otrzymuje wszystkie niezbędne informacje: model urządzenia, dane użytkownika czy opis problemu.
Dodatkowo można załączyć kopię dokumentu, który potwierdza powstanie usterki (np. karta, na której jest tło, a nie powinno go być).
Artykuł powstał we współpracy z: