Reklama
Rozwiń
Reklama

Help Desk Assistant – automatyczny serwis

Publikacja: 15.11.2016 10:12

Help Desk Assistant – automatyczny serwis

Foto: Arne Lesmann

Biurowa drukarka przestała drukować. Nie wiadomo dlaczego, bo nikt w biurze się na tym nie zna. Należałoby zadzwonić po serwis, ale jedyna osoba w sekretariacie, która ma zanotowany numer telefonu do serwisu jest właśnie chora. Wszyscy panicznie biegają po biurze, starając się znaleźć rozwiązanie kryzysowej sytuacji.

Dzięki bezpłatnej aplikacji Help Desk Assistant powyższa historia nie będzie miała miejsca. Help Desk Assistant pozwala użytkownikom w prosty sposób zaraportować problem z drukarką lub urządzeniem wielofunkcyjnym do dostawcy usługi serwisowej bezpośrednio z panelu dotykowego urządzenia. Koniec z dzwonieniem do serwisu. Serwis otrzymuje wszystkie niezbędne informacje: model urządzenia, dane użytkownika czy opis problemu.

Dodatkowo można załączyć kopię dokumentu, który potwierdza powstanie usterki (np. karta, na której jest tło, a nie powinno go być).

Artykuł powstał we współpracy z:

Reklama
Reklama
Biznes
„Buy European”, czyli… jak nie dać Amerykanom zarobić na rosyjskiej wojnie
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama