Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biurowa drukarka przestała drukować. Nie wiadomo dlaczego, bo nikt w biurze się na tym nie zna. Należałoby zadzwonić po serwis, ale jedyna osoba w sekretariacie, która ma zanotowany numer telefonu do serwisu jest właśnie chora. Wszyscy panicznie biegają po biurze, starając się znaleźć rozwiązanie kryzysowej sytuacji.
Dzięki bezpłatnej aplikacji Help Desk Assistant powyższa historia nie będzie miała miejsca. Help Desk Assistant pozwala użytkownikom w prosty sposób zaraportować problem z drukarką lub urządzeniem wielofunkcyjnym do dostawcy usługi serwisowej bezpośrednio z panelu dotykowego urządzenia. Koniec z dzwonieniem do serwisu. Serwis otrzymuje wszystkie niezbędne informacje: model urządzenia, dane użytkownika czy opis problemu.
Prezydent USA nie jest zainteresowany rozmową z Elonem Muskiem – oświadczył w piątek urzędnik Białego Domu. Zdra...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Ważne zwycięstwo prawne Brukseli nad oligarchami. Europejski Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu (TSUE) wydał...
Polski przedsiębiorca Tomasz Węgrzyński zdecydował się sprzedać część zbudowanego przez lata wokół telewizji kab...
Rozmowa Trumpa z Xi Jinpingiem daje nadzieję na deeskalację, sektor IT liczy na odbicie dzięki rządowym programo...
Specjaliści wskazują, że za takim rozwiązaniem przemawia wiele argumentów natury zdrowotnej, społecznej i prawne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas