#RZECZoBIZNESIE: Violetta Hamerska: W naszych hotelach dziecko jest VIPem

Hotele Przyjazne Rodzinie kompleksowo odpowiadają na potrzeby rodzin. Na taką skalę w Europie jest to unikalny projekt, jeśli nie jedyny – mówi Violetta Hamerska, przewodnicząca kapituły Hotel Przyjazny Rodzinie, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 13.04.2017 13:03 Publikacja: 13.04.2017 12:59

#RZECZoBIZNESIE: Violetta Hamerska: W naszych hotelach dziecko jest VIPem

Foto: tv.rp.pl

Hamerska przyznała, że jako Polacy jesteśmy coraz bardziej wygodni i niekoniecznie musimy spędzać święta tylko siedząc przy stole rodzinnym.

- Jeszcze 20 lat temu było nie do pomyślenia, żeby gdzieś jechać i nie zanocować u rodziny lub znajomych. Teraz jest odwrotnie – mówiła.

- Hotele przygotowują bardzo ciekawe pakiety rodzinne dedykowane na święta. Te pakiety w najlepszych hotelach w lutym były już praktycznie sprzedane. To pokazuje, że zaczynamy szukać tego wypoczynku z dużo większym wyprzedzeniem – dodała.

Gość zauważyła, że mamy świadomość, iż zakup z wyprzedzeniem to są lepsze ceny, lepsza oferta i większy wybór.

- W hotelarstwie jest first minute i im wcześniej kupujemy, tym mamy lepsze warunki i możliwość negocjacji. Hotelom zależy, żeby jak najszybciej sprzedać ofertę - tłumaczyła Hamerska.

- W ubiegłym roku wydawało mi się, że bardzo wcześnie są rezerwowane wakacje. W tym roku jest to jeszcze wcześniej – dodała.

Zaznaczyła, że w Hotelach Przyjaznych Rodzinie właściwie już zostały ostatnie miejsca. - W hotelach przygotowanych na pobyt rodzin za chwilę tych miejsc nie będzie. Za chwilę te hotele będą myślały o ofercie jesiennej - mówiła Hamerska.

- Nie doceniamy pory od połowy sierpnia, wrześnie i października. Wtedy też jest czas na odpoczynek i oferty są dużo atrakcyjniejsze cenowo – dodała.

Gość zauważyła, że coraz popularniejsze są wyjazdy z psem. - Hotele świetnie zareagowały na naszą inicjatywę – mówiła.

- Hotelarze szybko reagują na potrzeby rynku i mają oferty jedne z najlepszych w Europie jeżeli chodzi o kompleksowość oferty – dodała.

Hamerska zaznaczyła, że z hoteli o których mówimy korzystają głównie Polacy. - To jest efekt wzrostu poziomu zamożności i hotel stał się dostępny – oceniła.

- Przyjeżdżają też goście z zagranicy, albo cudzoziemcy, którzy pracują w Polsce. Są to szczególnie rodziny z dziećmi, bo doceniają naszą ofertę rodzinną i to, że hotel jest przygotowany szczegółowo do pobytu z dziećmi – dodała.

Gość przypomniała, że 9 lat już trwa projekt Hotel Przyjazny Rodzinie. - Działamy jako sieć hotelowa. To jest nowy model biznesowy, współpracują konkurenci i to działa. Marka jest rozpoznawalna, a rodzice mają gwarancję, że hotel jest po audycie, ma aktualny certyfikat i oprócz wyposażenia będzie odpowiednie podejście – tłumaczyła.

- Dziecko jest dla nas VIPem i dzieci coraz częściej decydują o tym dokąd rodzice wyjeżdżają. Często wracają do danego hotelu z powodu tego, że np. była fantastyczna animatorka, albo kelner miał szczególne podejście. Dzieci to już jest bardzo ważna grupa konsumentów – podsumowała Hamerska.

Hamerska przyznała, że jako Polacy jesteśmy coraz bardziej wygodni i niekoniecznie musimy spędzać święta tylko siedząc przy stole rodzinnym.

- Jeszcze 20 lat temu było nie do pomyślenia, żeby gdzieś jechać i nie zanocować u rodziny lub znajomych. Teraz jest odwrotnie – mówiła.

Pozostało 89% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Wada respiratorów w USA. Philips zapłaci 1,1 mld dolarów
Biznes
Pierwszy maja to święto konwalii. Przynajmniej we Francji
Biznes
Żałosne tłumaczenie Japan Tobacco; koncern wyjaśnia, dlaczego wciąż zarabia w Rosji
Biznes
„Nowy gaz” coraz mocniej uzależnia UE od Rosji. Mocne narzędzie szantażu
Biznes
„Rzeczpospolita” po raz drugi przyzna — Orły ESG
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił