- Nasza najnowsza gra zadebiutowała w wersji pudełkowej na ponad 70 rynkach, a w wersji cyfrowej praktycznie na terenie całego świata. Jesteśmy przekonani, że gra jest dobra, co potwierdzają pozytywne oceny użytkowników. Pierwszy odbiór graczy jest wyraźnie lepszy niż oceny recenzentów i naszych poprzednich gier - twierdzi Marek Tymiński.
W oświadczeniu napisał, że recenzje są „czynnikiem istotnym, ale nie decydującym o sukcesie gry”.
- Średnia ocen mediów branżowych jest poniżej naszych oczekiwań. Jednak również pierwsze gry z serii zebrały przeciętne oceny krytyków, natomiast ich sprzedaż była bardzo dobra i wyniosła łącznie ponad 6 mln kopii - twierdzi.
„Sniper Ghost Warrior 3 to ambitny, duży i jakościowy projekt. Nieustannie dokładamy wszelkich starań, aby udoskonalić grę i zapewnić graczom dobrą rozrywkę. Równocześnie z premierą przekazaliśmy graczom najnowszy patch poprawiający większość błędów. Część recenzentów oparła swoją opinię o niepoprawioną wersję. Wszystkich kwestii technicznych jeszcze nie udało nam się poprawić. Cały zespół ciężko pracuje nad ich usunięciem i w kolejnych dniach będziemy udostępniać graczom nowe aktualizacje. Skupiamy się na zapewnieniu jak najlepszych wrażeń z rozgrywki dla użytkowników” - czytamy w oświadczeniu.
Jednocześnie CI Games zaznacza, że obecnie jest zbyt wcześnie by mówić o wynikach sprzedażowych. - Bardziej wiarygodne i szczegółowe informacje na ten temat będziemy mieć w ciągu kilkunastu dni. Natomiast jestem przekonany, że tytuł będzie sprzedawał się przez wiele kwartałów. Jeszcze w II kwartale przedstawimy podsumowanie produkcji i premiery „SGW3” oraz przedstawimy strategię rozwoju na kolejne lata - podkreśla prezes CI Games.