Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.08.2017 10:12 Publikacja: 23.08.2017 20:10
Foto: Bloomberg
Perspektywy rysujące się dla najważniejszych segmentów reklamowego rynku – telewizji i internetu – coraz bardziej bledną. Jak oszacowała Agora, podając swoje wyniki finansowe za II kw., największy reklamowy segment – telewizja – stracił w rok 1 proc. przychodów, a najszybciej dotąd rosnąca reklama internetowa urosła tylko o 7 proc.
Zrzeszająca firmy działające w sieci organizacja IAB Polska podała właśnie jeszcze bardziej alarmujące dane za I kw. tego roku, nazywając wprost problem, o którym wielokrotnie wspominali już prezesi Agory i Wirtualna Polska Holding: większość wzrostu reklamowego rynku internetowego w Polsce pochłaniają międzynarodowe platformy – Google'a i Facebooka. – W I kw. 2017 r. nakłady na reklamę cyfrową wyniosły 890 mln zł, co przełożyło się na wzrost wartości na poziomie 10 proc. Kluczowy wpływ na dwucyfrową dynamikę mają globalni gracze oraz segment ogłoszeń, które utrzymały dwucyfrowy wzrost, podczas gdy wśród pozostałych podmiotów na rynku dynamika wyniosła 3,7 proc. – podało IAB Polska.
Prezydent USA nie jest zainteresowany rozmową z Elonem Muskiem – oświadczył w piątek urzędnik Białego Domu. Zdra...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Ważne zwycięstwo prawne Brukseli nad oligarchami. Europejski Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu (TSUE) wydał...
Polski przedsiębiorca Tomasz Węgrzyński zdecydował się sprzedać część zbudowanego przez lata wokół telewizji kab...
Rozmowa Trumpa z Xi Jinpingiem daje nadzieję na deeskalację, sektor IT liczy na odbicie dzięki rządowym programo...
Specjaliści wskazują, że za takim rozwiązaniem przemawia wiele argumentów natury zdrowotnej, społecznej i prawne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas