Dobra paczka, tania paczka

Polacy chcą tańszych listów i paczek. W zamian są skłonni zrezygnować z udogodnień wdrażanych przez operatorów pocztowych. Ale cenniki nie spadną.

Aktualizacja: 25.08.2017 07:11 Publikacja: 24.08.2017 20:38

Dobra paczka, tania paczka

Foto: 123RF

Choć terminowość w dostarczaniu przesyłek to kluczowe kryterium działalności firm pocztowo-kurierskich (KEP), to – jak wynika z badań Urzędu Komunikacji Elektronicznej – konsumenci wcale nie przywiązują do niej wagi. Dla nich najważniejsza jest cena (tak uważa 95 proc. konsumentów). A ta – ich zdaniem – jest zbyt wysoka. Według najnowszych danych UKE ponad 14 proc. klientów instytucjonalnych, którzy uznali terminowość doręczania przesyłek za ważną, byłoby skłonnych z niej zrezygnować na rzecz niskich cen.

Pozostało 92% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji