Niełatwe boje na markowe ciuchy

Przetrwanie i zyski to miara sukcesu polskich marek odzieży damskiej ze średniej i wysokiej półki cenowej – mówią projektanci, menedżerowie i prezesi firm.

Aktualizacja: 06.09.2017 07:16 Publikacja: 05.09.2017 21:28

Niełatwe boje na markowe ciuchy

Foto: Bloomberg

Praca w branży mody to marzenie wielu osób, nie tylko kobiet. Truizmem jest stwierdzenie, że bardzo trudno jest wykreować markę odzieży damskiej, która zyska na tyle liczną grupę wyznawczyń, że przetrwa.

Chóralne ostrzeżenie

Pozostało 95% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Rekordowa liczba bankructw dużych firm na świecie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Święta spędzane w Polsce coraz popularniejsze wśród zagranicznych turystów
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki