Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 11.10.2017 06:06 Publikacja: 10.10.2017 19:55
Foto: Fotolia
Narastająca od kilkunastu miesięcy rywalizacja pomiędzy przewoźnikami powodowała, że po Europie można było latać naprawdę tanio. Ceny biletów nie rosły, nawet kiedy drożała ropa naftowa, a z nią paliwo lotnicze. Linie tradycyjne coraz częściej naśladowały ofertę, a także ceny przewoźników niskokosztowych. Cieszyli się pasażerowie, którzy latali coraz taniej.
Powodów do radości będą mieli mniej. Air Berlin wykona ostatni lot najpóźniej 28 października, ale już w tej chwili mocno redukuje siatkę. 16 października Włosi zdecydują, jakim inwestorom zostanie sprzedana Alitalia. Na razie wiadomo, że o część jej samolotów i slotów (działek czasowych startów i lądowań) ubiegają się brytyjskie: niskokosztowy easyJet oraz British Airways, które tym samym zapewni sobie certyfikat europejski umożliwiający operowanie z unijnych lotnisk po brexicie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Doniesienia medialne o możliwym przejęciu udziałów w Intelu przez rząd USA podbijają kurs akcji spółki. Inwestor...
Tylko pięciu operatorów z siedmiu ruszy od 1 października z obsługą systemu kaucyjnego – poinformowała Anita Sow...
Europejscy przywódcy rozmawiają z Donaldem Trumpem przed jego spotkaniem z Władimirem Putinem. Rząd zajmie się u...
Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie od 2017 roku zmniejszyła emisje CO₂ w całym łańcuchu wartości o 37%. To l...
Na Ukrainie jest ok. 650 tys. żołnierzy rosyjskich, od stycznia przybyło ich 40 tys. Rosjanie są w stanie szybko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas