Materiał powstał we współpracy z Orange Polska
Nju mobile, submarka Orange Polska, niedawno ogłosiła, że z jej usług korzysta ponad 500 tys. klientów abonamentowych. W przyszłym roku obchodzić będzie okrągłą rocznicę. – Piąte urodziny marki będą dużym wydarzeniem. Szczegółów teraz nie zdradzimy – mówi Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska ds. rynku masowego.
Na ogólne pytanie o plany dla nju mobile na 2018 r. wiceprezes Orange Polska odpowiada równie tajemniczo.
– Obecny model oferty nju mobile sprawdza się bardzo dobrze. Klienci doceniają korzyści, jakie dają im unikalne rozwiązania nju: zasada „nie używasz – nie płacisz", podwajanie i potrajanie pakietów internetowych jako bonus za staż czy możliwość zmiany oferty na nową – lepszą, bez utraty uzyskanych wcześniej bonusów. Dużym powodzeniem cieszy się też oferta dla dwojga – nju tandem, czyli pełny no limit za nie więcej niż 19 zł miesięcznie. Przejrzyste i korzystne rozwiązania sprawiają, że klienci nju mobile są najbardziej zadowolonymi klientami na rynku. To najlepszy dowód, że warunki, jakie proponujemy klientom, są optymalne. Mimo to koncentrujemy się na tworzeniu kolejnych usług, by jak najlepiej dopasować ofertę do różnych profili klientów – mówi Mariusz Gaca.