Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.03.2018 09:24 Publikacja: 01.03.2018 09:24
Foto: 123rf.com
Aidem Media od kilku lat współpracowało z BoomBit Games, z którym wspólnie stworzyło kilkanaście gier na urządzenia mobilne. Spółka podkreśla, że większość z nich znalazła się w rankingu TOP10 najczęściej ściąganych gier mobilnych w ponad stu krajach na świecie, w tym w Stanach Zjednoczonych, Chinach oraz Wielkiej Brytanii.
- Ze strategicznego punktu widzenia przejęcie BoomBit Games to kluczowy moment w rozwoju naszej spółki. Połączenie doświadczenia oraz kompetencji obu podmiotów wprowadza nas do pierwszej ligi światowych producentów gier mobilnych. Postanowiliśmy zmienić nazwę Aidem Media na BoomBit - mówi cytowana w komunikacie Karolina Szablewska-Olejarz, prezes Aidem Media.
Ukraina uderza w rosyjskie lotniska, dosięgając Syberii. Ekonomiści ostrzegają przed fiskalnym kryzysem w Polsce...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Niektóre europejskie firmy coraz bardziej obawiają się wysyłania swoich pracowników do USA. Powodem jest niestab...
Rolls-Royce, odznaki Blue Peter i mozaika od Zełenskiego – to tylko niektóre z prezentów, jakie według danych Pa...
Taylor Swift wykupiła prawa do oryginalnych nagrań swoich pierwszych sześciu albumów studyjnych. Jak wymieniła,...
W Paryżu pokazany został niezwykły smartfon – realme GT 7 Dream Edition – który powstał w wyniku współpracy realme i Aston Martin Formula One® Team. To prawdziwy zabójca flagowców 2025 roku.
Zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem strategii biznesowej wielu polskich firm. Właściciele małych i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas