#RZECZoBIZNESIE: Krystyna Wróblewska: Sezonowość nad polskim morzem to mit

Morze przyciąga turystów ze względu na prozdrowotne właściwości jodu i dodatkowe atrakcje. Możemy generować przychody nawet poza sezonem – mówi Krystyna Wróblewska, założycielka start-upu VacationClub, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 23.03.2018 11:57 Publikacja: 23.03.2018 11:32

#RZECZoBIZNESIE: Krystyna Wróblewska: Sezonowość nad polskim morzem to mit

Foto: tv.rp.pl

VacationClub to serwis internetowy łączący właścicieli nadmorskich apartamentów z osobami, które poszukują noclegów w komfortowych warunkach. Serwis skupia swoją działalność nad Bałtykiem.

- Bałtyk przyciąga również zimą. Z naszych statystyk wynika, że w tym okresie zimowym przyjechało o 7 proc. więcej turystów niż w zeszłym roku - mówiła Wróblewska. - W województwie zachodnio-pomorskim zdecydowaną większość turystów stanowią goście z Niemiec – dodała.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Będzie likwidacja raportów? Mamy głos ministerstwa
Biznes
XIX Forum Funduszy dzień 1: Jak zachęcić Polaków do aktywnego zarządzania finansami
Biznes
Latające cysterny wciąż nie doleciały
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Prezes PGZ: nasz cel to produkować szybciej i więcej