Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Krystyna Wróblewska: Sezonowość nad polskim morzem to mit

Morze przyciąga turystów ze względu na prozdrowotne właściwości jodu i dodatkowe atrakcje. Możemy generować przychody nawet poza sezonem – mówi Krystyna Wróblewska, założycielka start-upu VacationClub, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 23.03.2018 11:57 Publikacja: 23.03.2018 11:32

#RZECZoBIZNESIE: Krystyna Wróblewska: Sezonowość nad polskim morzem to mit

Foto: tv.rp.pl

VacationClub to serwis internetowy łączący właścicieli nadmorskich apartamentów z osobami, które poszukują noclegów w komfortowych warunkach. Serwis skupia swoją działalność nad Bałtykiem.

- Bałtyk przyciąga również zimą. Z naszych statystyk wynika, że w tym okresie zimowym przyjechało o 7 proc. więcej turystów niż w zeszłym roku - mówiła Wróblewska. - W województwie zachodnio-pomorskim zdecydowaną większość turystów stanowią goście z Niemiec – dodała.

Przyznała, że region nadmorski ma dużo do zaoferowania zimą. - Po pierwsze zimą jest najwięcej jodu. Ponadto kurorty oferują coraz więcej atrakcji – stwierdziła.

Gość podkreśliła, że sezonowość nad polskim morzem to mit. - Morze przyciąga turystów ze względu na prozdrowotne właściwości jodu i dodatkowe atrakcje. Możemy generować przychody nawet poza sezonem – tłumaczyła.

Reklama
Reklama

Wróblewska wyliczyła, że średnio, 4-osobowa rodzina wydała na tygodniowy pobyt w apartamencie ok. 1150 zł. - W hotelu, 4-5 gwiazdkowym, trzeba by wydać ponad 3 razy więcej – porównała.

VacationClub zarządza apartamentami należącymi do prywatnych właścicieli. Pozyskujemy je w różnych lokalizacjach na terenie kurortów. Oprócz noclegów oferujemy dodatkowe usługi, typowe dla hotelu. VacationClub to startup Zdrojowa Invest. - Naszą strategią jest osiągnięcie bardzo dużego efektu synergii - stwierdziła Wróblewska. - Nasza działalność jest bardziej zaawansowana niż Airbnb. Świadczymy usługi od A do Z. Nasze apartamenty muszą spełniać odpowiedni standard. Każdy jest wcześniej weryfikowany przez naszych doradców – dodała.

Serwis powstał wiosną 2016 r. - Dynamika rozwoju jest wysoka. Mamy już 400 miejsc noclegowych, a do końca roku będziemy mieć 1100 - prognozował Wróblewska.

- Przejmując apartament w zarządzanie staramy się generować jak największe przychody. Osiągnęliśmy czterokrotny wzrost przychodów w 2017 r. w stosunku do 2016 r. Przy wzroście miejsc noclegowych oczekujemy automatycznie wzrostu przychodów – mówiła.

Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Biznes
Chiński „szpieg” na kółkach. Czy chińskie samochody są bezpieczne?
Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama