Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Krystyna Wróblewska: Sezonowość nad polskim morzem to mit

Morze przyciąga turystów ze względu na prozdrowotne właściwości jodu i dodatkowe atrakcje. Możemy generować przychody nawet poza sezonem – mówi Krystyna Wróblewska, założycielka start-upu VacationClub, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 23.03.2018 11:57 Publikacja: 23.03.2018 11:32

#RZECZoBIZNESIE: Krystyna Wróblewska: Sezonowość nad polskim morzem to mit

Foto: tv.rp.pl

VacationClub to serwis internetowy łączący właścicieli nadmorskich apartamentów z osobami, które poszukują noclegów w komfortowych warunkach. Serwis skupia swoją działalność nad Bałtykiem.

- Bałtyk przyciąga również zimą. Z naszych statystyk wynika, że w tym okresie zimowym przyjechało o 7 proc. więcej turystów niż w zeszłym roku - mówiła Wróblewska. - W województwie zachodnio-pomorskim zdecydowaną większość turystów stanowią goście z Niemiec – dodała.

Przyznała, że region nadmorski ma dużo do zaoferowania zimą. - Po pierwsze zimą jest najwięcej jodu. Ponadto kurorty oferują coraz więcej atrakcji – stwierdziła.

Gość podkreśliła, że sezonowość nad polskim morzem to mit. - Morze przyciąga turystów ze względu na prozdrowotne właściwości jodu i dodatkowe atrakcje. Możemy generować przychody nawet poza sezonem – tłumaczyła.

Reklama
Reklama

Wróblewska wyliczyła, że średnio, 4-osobowa rodzina wydała na tygodniowy pobyt w apartamencie ok. 1150 zł. - W hotelu, 4-5 gwiazdkowym, trzeba by wydać ponad 3 razy więcej – porównała.

VacationClub zarządza apartamentami należącymi do prywatnych właścicieli. Pozyskujemy je w różnych lokalizacjach na terenie kurortów. Oprócz noclegów oferujemy dodatkowe usługi, typowe dla hotelu. VacationClub to startup Zdrojowa Invest. - Naszą strategią jest osiągnięcie bardzo dużego efektu synergii - stwierdziła Wróblewska. - Nasza działalność jest bardziej zaawansowana niż Airbnb. Świadczymy usługi od A do Z. Nasze apartamenty muszą spełniać odpowiedni standard. Każdy jest wcześniej weryfikowany przez naszych doradców – dodała.

Serwis powstał wiosną 2016 r. - Dynamika rozwoju jest wysoka. Mamy już 400 miejsc noclegowych, a do końca roku będziemy mieć 1100 - prognozował Wróblewska.

- Przejmując apartament w zarządzanie staramy się generować jak największe przychody. Osiągnęliśmy czterokrotny wzrost przychodów w 2017 r. w stosunku do 2016 r. Przy wzroście miejsc noclegowych oczekujemy automatycznie wzrostu przychodów – mówiła.

Biznes
Istotne zmiany w zarządach Azotów i ZA Puławy
Biznes
AI zmienia e-handel, Polska ostrzega Rosję, Kreml podnosi podatki
Biznes
Więcej firm tworzy poduszkę finansową. Pomaga dobra koniunktura
Biznes
Sankcje na Rosję, cyberatak na lotniska i obniżka perspektywy dla Polski
Biznes
Kina walczą o widzów. W ten weekend mocno tną ceny
Reklama
Reklama