Cyfrowa transformacja zmienia polskie firmy

Przedsiębiorcy coraz chętniej sięgają po technologię, by zwiększać zaangażowanie pracowników, produktywność i optymalizować działalność.

Publikacja: 29.03.2018 21:00

Cyfrowa transformacja zmienia polskie firmy

Foto: Adobe Stock

Systemy na bieżąco monitorujące stan zatowarowania placówek handlowych, wagi umieszczone w półkach, analizujące rotację towaru, aplikacje pozwalające handlowcom składać zamówienia, systemy wirtualne do ustalania ekspozycji produktów, kamery śledzące klientów, spersonalizowane oferty wysyłane na smartfon, inteligentne koszyki czy wskazywanie towaru w sklepie poprzez system diod LED – to tylko część technologii, które mogą zmienić handel detaliczny. Projekt takiego sklepu przyszłości, rozwijanego razem z polskimi partnerami technologicznymi, m.in. Synerise czy Strategix, we wtorek zaprezentował Microsoft. A to tylko jeden z przykładów możliwości, po jakie firmy z różnych branż mogą sięgnąć dzięki transformacji cyfrowej.

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Rodzina Mulliez pod lupą sędziów śledczych
Biznes
Zły pierwszy kwartał producentów samochodów
Biznes
Szwecja odsyła Putina z kwitkiem; rosyjskie rury zatopione na dnie Bałtyku
Biznes
Apple spółką wartościową? Rekordowe 110 miliardów dolarów na skup akcji
Biznes
Majówka, wakacje to czas złodziejskich żniw. Jak się nie dać okraść
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił