Aktualizacja: 29.03.2018 21:00 Publikacja: 29.03.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Systemy na bieżąco monitorujące stan zatowarowania placówek handlowych, wagi umieszczone w półkach, analizujące rotację towaru, aplikacje pozwalające handlowcom składać zamówienia, systemy wirtualne do ustalania ekspozycji produktów, kamery śledzące klientów, spersonalizowane oferty wysyłane na smartfon, inteligentne koszyki czy wskazywanie towaru w sklepie poprzez system diod LED – to tylko część technologii, które mogą zmienić handel detaliczny. Projekt takiego sklepu przyszłości, rozwijanego razem z polskimi partnerami technologicznymi, m.in. Synerise czy Strategix, we wtorek zaprezentował Microsoft. A to tylko jeden z przykładów możliwości, po jakie firmy z różnych branż mogą sięgnąć dzięki transformacji cyfrowej.
Rada nadzorcza tarnowskiego koncernu powołała na stanowisko wiceprezesa spółki Artura Chołody. Jednocześnie odwo...
Sztuczna inteligencja może odebrać e-sklepom większość ruchu, Polska ostrzega Rosję przed dalszymi prowokacjami,...
Rośnie liczba firm, które są przygotowane finansowo na nieprzewidziane kłopoty. Niemal co czwarta firma nie ma ż...
Komisja Europejska chce uderzyć w rosyjską ropę i banki, Moody’s obniża perspektywę ratingu Polski, a cyberatak...
Frekwencja w kinach w Polsce po słabszym półroczu znowu rośnie - wynika z danych zebranych przez "Rzeczpospolitą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas