#RZECZoBIZNESIE: Anna Solarek: Potrzeba przestrzeni na zderzenie teorii z praktyką

Programy nauczania w szkołach są tak przeładowane, że nie ma kiedy myśleć o projektach społecznych. Jak najszybsze zderzenie teorii z praktyką to klucz – mówi Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji i relacji zewnętrznych Coca-Cola Poland Services, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Publikacja: 16.07.2018 14:19

#RZECZoBIZNESIE: Anna Solarek: Potrzeba przestrzeni na zderzenie teorii z praktyką

Foto: tv.rp.pl

Coca-Cola Poland jest partnerem programu Zwolnieni z Teorii. Teoria nie jest potrzebna młodym ludziom?

Ważne jest, żeby teorię zderzyć z praktyką, jeszcze przed wejściem na rynek pracy. Ludzie przychodzą do pracy po studiach i trzeba ich uczyć twardych kompetencji od nowa. Pracodawcy coraz częściej szukają pracowników zaangażowanych.

Pozostało 93% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku