#RZECZoBIZNESIE: Anna Solarek: Potrzeba przestrzeni na zderzenie teorii z praktyką

Programy nauczania w szkołach są tak przeładowane, że nie ma kiedy myśleć o projektach społecznych. Jak najszybsze zderzenie teorii z praktyką to klucz – mówi Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji i relacji zewnętrznych Coca-Cola Poland Services, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Publikacja: 16.07.2018 14:19

#RZECZoBIZNESIE: Anna Solarek: Potrzeba przestrzeni na zderzenie teorii z praktyką

Foto: tv.rp.pl

Coca-Cola Poland jest partnerem programu Zwolnieni z Teorii. Teoria nie jest potrzebna młodym ludziom?

Ważne jest, żeby teorię zderzyć z praktyką, jeszcze przed wejściem na rynek pracy. Ludzie przychodzą do pracy po studiach i trzeba ich uczyć twardych kompetencji od nowa. Pracodawcy coraz częściej szukają pracowników zaangażowanych.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Gigantyczne przejęcie w telekomunikacji. Play znowu to zrobił
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Trump rozmawia z Xi, nowa pomoc dla Ukrainy i rekordowe inwestycje w energię
Biznes
Czy należy zakazać reklamy alkoholu? Eksperci są zgodni
Biznes
Dyskusja o bezpieczeństwie Europy Środkowej i Wschodniej w Warszawie
Biznes
Donald Trump ostro krytykuje Elona Muska. „On po prostu oszalał”