Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Anna Solarek: Potrzeba przestrzeni na zderzenie teorii z praktyką

Programy nauczania w szkołach są tak przeładowane, że nie ma kiedy myśleć o projektach społecznych. Jak najszybsze zderzenie teorii z praktyką to klucz – mówi Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji i relacji zewnętrznych Coca-Cola Poland Services, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Publikacja: 16.07.2018 14:19

#RZECZoBIZNESIE: Anna Solarek: Potrzeba przestrzeni na zderzenie teorii z praktyką

Foto: tv.rp.pl

Coca-Cola Poland jest partnerem programu Zwolnieni z Teorii. Teoria nie jest potrzebna młodym ludziom?

Ważne jest, żeby teorię zderzyć z praktyką, jeszcze przed wejściem na rynek pracy. Ludzie przychodzą do pracy po studiach i trzeba ich uczyć twardych kompetencji od nowa. Pracodawcy coraz częściej szukają pracowników zaangażowanych.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Biznes
Czarny czwartek Kremla, sankcje USA i UE, Europa buduje konkurencję dla Muska
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Jak napędzić rozwój małych i średnich firm
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama