Aktualizacja: 31.08.2018 17:07 Publikacja: 31.08.2018 17:00
Foto: Bloomberg
Od 1 września samochody w Unii Europejskiej muszą spełniać nową normę emisji spalin według jednolitej procedury WLTP, Volkswagen otrzymał dotąd homologację dla siedmiu z 14 zasadniczych linii modelowych. — Nowe testy są bardziej złożone, wymagają 2-3 razy więcej czasu niż dotąd, nawet ograniczona edycja modeli podlega odrębnemu testowaniu — wyjaśnił dziennikarzom szef działu sprzedaży i marketingu samochodów osobowych VW, Thomas Zahn. — Najbliższe miesiące będą dla nas wyzwaniem — dodał.
Zamrożone na terenie Wspólnoty gotówka i papiery wartościowe oligarchów objętych sankcjami oraz rosyjskich państ...
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas