Aktualizacja: 16.11.2018 09:27 Publikacja: 16.11.2018 09:18
Beyoncé Knowles
Foto: AFP
Beyoncé założyła markę Ivy Park dwa lata temu we współpracy z brytyjskim potentatem handlowym, Philipem Greenem. Firma z siedzibą w Londynie zajmuje się sprzedażą odzieży do fitnessu, w tym sportowych bluz i legginsów, pasuje więc do trendu na aktywny styl życia, który propaguje Beyoncé. Nazwa marki wywodzi się zresztą od imienia córki piosenkarki i rapera Jaya Z, Blue Ivy.
Dotychczas Beyoncé i Philip Green posiadali po 50 proc. udziałów w spółce. Współpraca z Greenem była dla gwiazdy wyjątkowo korzystna, jako że jest on prezesem międzynarodowej grupy Arcadia, właściciela takich znanych sieciówek, jak Topshop, Dorothy Perkins, Burton, Evans, Miss Selfridge czy Wallis. To właśnie Topshop, wraz z firmą Beyoncé Parkwood Entertainment, są organizacjami macierzystymi marki Ivy Park.
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Wyniki zbudowanej przez Zygmunta Solorza grupy za pierwszy kwartał 2025 r. były zgodne z z oczekiwaniami biur ma...
Polski dług publiczny przekroczył 2 biliony złotych i rośnie w tempie, które zaniepokoiło ekonomistów. Spięcie U...
Złamanie zabezpieczeń w polskiej przychodni, szpitalu czy jednostce samorządowej trwa zazwyczaj od 3 do 5 godzin...
Sąd książęcy w Liechtensteinie oddalił powództwo Zygmunta Solorza, a tym samym uznał sukcesję za nieodwołalną —...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas