Przychody spółki z podwarszawskich Ząbek wyniosły 620 mln zł, o czym przesądziło wykazanie w wyniku sprzedaży blisko 2 tys. mieszkań. Marża brutto na sprzedaży wyniosła 28,6 proc., a marża operacyjna - 23 proc.
- Wypracowane w minionym roku, najlepsze na rynku wyniki były efektem nie tylko umów podpisanych w latach wcześniejszych, ale w dużym stopniu bieżącej sprzedaży lokali na projektach już istniejących. Klienci odzyskali dostęp do źródeł finansowania w postaci kredytów hipotecznych, otrzymali wsparcie w postaci programu „Rodzina na swoim" i chętnie sięgali po lokale gotowe do zamieszkania. Sprzedaż zbudowana na ofercie inwestycji już oddanych do użytku, zapewniła bieżące wpływy, dzięki czemu dodatkowo wzmocniła sytuację finansową Spółki. Mimo dużych zakupów gruntów o łącznej wartości ponad 100 tys. kw. powierzchni użytkowej do wybudowania, zamknęliśmy rok znaczną nadwyżką finansową w firmie - komentuje Małgorzata Szwarc – Sroka, dyrektor pionu ekonomicznego spółki.