Pierwsza edycja już 30 kwietnia i 1 maja. Puchar organizowany jest przez Koło Youngtimer Automobilklubu Wielkopolski. Na torze obejrzymy duże fiaty, garbusy, maluchy a nawet wyczynowe Alfy Romeo GTV6. Kolejne rundy planowane są na lipiec i wrzesień.
Aktualizacja: 07.04.2011 13:54 Publikacja: 07.04.2011 13:54
Foto: Materiały Promocyjne
Pierwsza edycja już 30 kwietnia i 1 maja. Puchar organizowany jest przez Koło Youngtimer Automobilklubu Wielkopolski. Na torze obejrzymy duże fiaty, garbusy, maluchy a nawet wyczynowe Alfy Romeo GTV6. Kolejne rundy planowane są na lipiec i wrzesień.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rp.pl
Pierwsza edycja już 30 kwietnia i 1 maja. Puchar organizowany jest przez Koło Youngtimer Automobilklubu Wielkopolski. Na torze obejrzymy duże fiaty, garbusy, maluchy a nawet wyczynowe Alfy Romeo GTV6. Kolejne rundy planowane są na lipiec i wrzesień.
O tej dymisji nie wiedziano w rosyjskiej kosmicznej korporacji do dzisiejszego poranka. Ogłoszona została z zaskoczenia, a uzasadnienie Kremla jest mętne. Prawdziwe powody odwołania Jurija Borysowa są zupełnie inne.
Dlatego nie warto liczyć na to, że „na pewno nic się nie stanie” albo „jakoś tam będzie”
Komisja Europejska podejmuje działania w sprawie chińskich platform e-commerce, kolej w Polsce zyskuje na popularności, a inwestycje w IKE biją rekordy. Tymczasem Dania zaostrza kontrolę tankowców przewożących rosyjską ropę. Oto najważniejsze wydarzenia gospodarcze z czwartku, 6 lutego.
Ograniczenie liczby tworzonych w UE aktów prawnych, wsparcie konkurencyjności europejskich przedsiębiorstw w starciu z firmami spoza Unii, działania na rzecz obniżenia cen energii – to rekomendacje Rady Przedsiębiorców ds. prezydencji.
W wieku 88 lat zmarł miliarder, filantrop i przywódca duchowy izmailitów Aga Chan IV - poinformowała założona przez niego organizacja charytatywna. Książę Karim Aga Chan był imamem islamskiej sekty - szyickich izmailitów. Objął tę funkcję w 1957 roku po śmierci swojego dziadka, Agi Chana III.
Bruksela wsłuchuje się w głos przedsiębiorców, Chiny wprowadzają cła odwetowe na USA, a Polska nie została uwzględniona w projekcie europejskiego modelu AI. W najnowszym odcinku podcastu „Twój Biznes” przyglądamy się także protekcjonistycznym ruchom polskiej branży budowlanej oraz sytuacji na rynkach finansowych.
Zakres danych osobowych byłego klienta, jakie mogą być przetwarzane ze względu na przesłankę niezbędności, zależy od indywidualnej oceny, czy jest to konieczne dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów. Chodzi o takie dane, jak nazwisko, adres, numery czy skany dowodu i prawa jazdy.
W poniedziałek 3 lutego ruszył nabór wniosków w programie „NaszEauto”. W jego ramach osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą mogą otrzymać 40 tys. zł dopłaty do zakupy samochodu elektrycznego.
W nowej edycji programu dopłat do samochodów elektrycznych maksymalna wysokość wsparcia wynosi 40 tys. zł., cena auta nie może przekroczyć 225 tys. zł netto. Krąg beneficjentów ograniczono do osób fizycznych.
Toyota Motor Corporation wyprodukowała i sprzedała w 2024 roku ponad 10 milionów samochodów. Już po raz piąty Japończycy zostali największym producentem motoryzacyjnym na świecie.
Wartość sfinansowanych przez firmy leasingowe ruchomości i nieruchomości po dwucyfrowym wzroście sięgnęła w zeszłym roku 110,5 mld zł. To najlepszy wynik w historii. Kołem zamachowym był leasing pojazdów lekkich.
Prawie 94 proc. aut sprowadzonych w 2024 r. do Polski z USA miało powypadkową przeszłość, a przywiezionych z Niemiec – niemal 87 proc. – wynika z najnowszego raportu carVertical.
Niemiecka firma VOIT Automotive GmbH złożyła wniosek o upadłość. Firma specjalizująca się w produkcji części do samochodów współpracowała z największymi koncernami motoryzacyjnymi.
Ministerstwo Klimatu i Środowiska wraz z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej informują o starcie programu „NaszEauto”. Nabór wniosków ruszy w lutym 2025 roku.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas